Feedback
I.D.: 87707047

Articole de imbracaminte si incaltaminte pentru beneficiarii DGASPC Bacau

Data publicarii
06.10.23 Exista 115.786 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18000000-9
Termenul limita pentru depunere:
13.10.23
Pretul estimativ:
101.586,09 RON - 1.013.200,97 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1192531.pdf
  2. Caiet de sarcini - imbracaminte.pdf
  3. Draft Acord-cadru si ctr subsecvent - imbracaminte.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru pentru furnizare articole de îmbrăcăminte si încălţăminte, pentru următoarele loturi: Lot 1 – Articole de îmbrăcăminte; Lot 2 – Articole de încălţăminte. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. In perioada desfasurarii acordului-cadrul cantitatile pot fi modificate, in sensul cr...
Acord-cadru pentru furnizare articole de îmbrăcăminte si încălţăminte, pentru următoarele loturi: Lot 1 – Articole de îmbrăcăminte; Lot 2 – Articole de încălţăminte. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. In perioada desfasurarii acordului-cadrul cantitatile pot fi modificate, in sensul cresterii sau diminuarii lor, fara modificarea prevederilor acordului-cadru si a pretului oferit de castigatorul procedurii de achizitie publica. Durata acordului-cadru: 12 luni, cu incepere de la data atribuirii acordului-cadru, in perioada 2023-2024. Produsele se vor livra la sediul Centrelor rezidentiale din subordinea DGASPC Bacau, in cantitatile, caracteristicile (specificatiile) tehnice si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. Plata se va face prin OP în termen de 30 de zile calendaristice de la inregistrarii acesteia la sediul autoritatii contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 4 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu