Feedback
I.D.: 101126533

Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U - LOT 1 – ”Bluzon – cadre militare bărbați și femei”, LOT 2 – ”Cămașă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbați și femei”, LOT 3 – ”Cămașă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbați și femei”, LOT 4 – ”Cămașă – cadre militare bărbați și femei”

Data publicarii
05.08.24 Exista 712.641 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35811100
Termenul limita pentru depunere:
16.09.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedură de atribuire ce implică înîncheierea unor acorduri cadru de furnizare a produselor: LOT 1 – ”Bluzon – cadre militare bărbați și femei”, LOT 2 – ”Cămașă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbați și femei”, LOT 3 – ”Cămașă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbați și femei”, LOT 4 – ”Cămașă – cadre militare bărbați și femei.Articolele de echipament din compunerea uniformei militare de reprezentar...
Procedură de atribuire ce implică înîncheierea unor acorduri cadru de furnizare a produselor: LOT 1 – ”Bluzon – cadre militare bărbați și femei”, LOT 2 – ”Cămașă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbați și femei”, LOT 3 – ”Cămașă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbați și femei”, LOT 4 – ”Cămașă – cadre militare bărbați și femei.Articolele de echipament din compunerea uniformei militare de reprezentare se asigură personalului militar, prin distribuții în natură, în baza normei 2 din anexa 2 la H.G. 1301/2006 cu modificările și completările ulterioare și a planurilor logistice anuale aprobate la nivelul ordonatorului secundar de credite.În urma procedurilor de achiziție desfășurate la nivelul anilor 2019-2020, I.G.S.U. a încheiat acorduri-cadru de furnizare a echipamentului militar, în baza cărora s-au încheiat contracte subsecvente în funcție de necesități și de bugetul anual aprobat pentru aceste naturi de cheltuieli.Având în vedere faptul că, pentru acordurile-cadru menționate anterior a expirat perioada de valabilitate, pentru asigurarea în mod oportun a echipamentului estimat a fi necesar cadrelor militare din unitățile I.G.S.U., pentru desfășurarea activităților zilnice de serviciu, este necesară inițierea unei proceduri de achiziție , în urma căreia să se asigure încheierea de noi acorduri-cadru de furnizare a echipamentului pe o perioadă de 48 luni.Solicitările de clarificare în legătură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfășurare ATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări" NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă! Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcție de necesitatea Autorității contractante si de fondurile bugetare aprobate.Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare: În a 16-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor / candidaturilor : 25Frecvența de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcție de necesitatea Autorității contractante si de fondurile bugetare aprobate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U - LOT 1 – "Bluzon – cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 2 – "Cămaşă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 3 – "Cămaşă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 4 – "Cămaşă – cadre militare bărbaţi şi femei" 16.09.24
Acord-cadru de furnizare a articolelor de echipament pentru uniforma de reprezentare, destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U., din care: Lot 1 - "Pantofi de iarnă – cadre militare bărbaţi"; Lot 2 - "Pantofi de vară – cadre militare bărbaţi"; Lot 3 - "Ghete – cadre militare bărbaţi"; Lot 4 - "Pantofi de vară – cadre militare femei"; Lot 5 - "Cizme – cadre militare femei 08.07.24
Acord-cadru de furnizare a articolelor de echipament pentru uniforma de reprezentare, destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U., din care: Lot 1 - „Pantofi de iarnă – cadre militare bărbați”; Lot 2 - „Pantofi de vară – cadre militare bărbați”; Lot 3 - „Ghete – cadre militare bărbați”; Lot 4 - „Pantofi de vară – cadre militare femei”; Lot 5 - „Cizme – cadre militare femei 08.07.24
Articole de echipament pentru uniforma de serviciu şi reprezentare, destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U. (Lot 1: Cămaşă bluză mânecă scurtă- bărbaţi şi femei- uniformă de serviciu; Lot 2: Cămaşă bluză mânecă lungă- bărbaţi şi femei- uniformă de serviciu; Lot 3: Tricou cu epoleţi - uniformă de serviciu; Lot 4: Suport însemn grad şi semn armă; Lot 5: Curea piele; Lot 6: Centură piele) 29.06.21
Articole de echipament pentru uniforma de serviciu și reprezentare, destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U. (Lot 1: Cămașă bluză mânecă scurtă- bărbați și femei- uniformă de serviciu; Lot 2: Cămașă bluză mânecă lungă- bărbați și femei- uniformă de serviciu; Lot 3: Tricou cu epoleți - uniformă de serviciu; Lot 4: Suport însemn grad și semn armă; Lot 5: Curea piele; Lot 6: Centură piele)  
Articole de echipament pentru uniforma de serviciu și reprezentare, destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U. (Lot 1: Cămașă bluză mânecă scurtă- bărbați și femei- uniformă de serviciu; Lot 2: Cămașă bluză mânecă lungă- bărbați și femei- uniformă de serviciu; Lot 3: Tricou cu epoleți - uniformă de serviciu; Lot 4: Suport însemn grad și semn armă; Lot 5: Curea piele; Lot 6: Centură piele)  
"Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul IGSU- LOT 1 “Cămaşă albă- bărbaţi şi femei- uniforma de reprezentare şi ceremonie"; LOT 2 “Cămaşă (bleu-ciel)- bărbaţi şi femei- uniforma de reprezentare", LOT 3 “Cămaşă bluză mânecă lungă- bărbaţi şi femei- uniformă de serviciu" 16.08.22
”Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul IGSU- LOT 1 “Cămașă albă- bărbați și femei- uniforma de reprezentare și ceremonie”; LOT 2 “Cămașă (bleu-ciel)- bărbați și femei- uniforma de reprezentare”, LOT 3 “Cămașă bluză mânecă lungă- bărbați și femei- uniformă de serviciu”  
”Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul IGSU- LOT 1 “Cămașă albă- bărbați și femei- uniforma de reprezentare și ceremonie”; LOT 2 “Cămașă (bleu-ciel)- bărbați și femei- uniforma de reprezentare”, LOT 3 “Cămașă bluză mânecă lungă- bărbați și femei- uniformă de serviciu”  
”Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul IGSU- LOT 1 “Cămașă albă- bărbați și femei- uniforma de reprezentare și ceremonie”; LOT 2 “Cămașă (bleu-ciel)- bărbați și femei- uniforma de reprezentare”, LOT 3 “Cămașă bluză mânecă lungă- bărbați și femei- uniformă de serviciu”