Procedură de atribuire ce implică înîncheierea unor acorduri cadru de furnizare a produselor: LOT 1 – "Bluzon – cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 2 – "Cămaşă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 3 – "Cămaşă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 4 – "Cămaşă – cadre militare bărbaţi şi femei.
Articolele de echipament din compunerea uniformei militare de reprezentare se asigură p...
Procedură de atribuire ce implică înîncheierea unor acorduri cadru de furnizare a produselor: LOT 1 – "Bluzon – cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 2 – "Cămaşă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 3 – "Cămaşă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 4 – "Cămaşă – cadre militare bărbaţi şi femei.
Articolele de echipament din compunerea uniformei militare de reprezentare se asigură personalului militar, prin distribuţii în natură, în baza normei 2 din anexa 2 la H.G. 1301/2006 cu modificările şi completările ulterioare şi a planurilor logistice anuale aprobate la nivelul ordonatorului secundar de credite.
În urma procedurilor de achiziţie desfăşurate la nivelul anilor 2019-2020, I.G.S.U. a încheiat acorduri-cadru de furnizare a echipamentului militar, în baza cărora s-au încheiat contracte subsecvente în funcţie de necesităţi şi de bugetul anual aprobat pentru aceste naturi de cheltuieli.
Având în vedere faptul că, pentru acordurile-cadru menţionate anterior a expirat perioada de valabilitate, pentru asigurarea în mod oportun a echipamentului estimat a fi necesar cadrelor militare din unităţile I.G.S.U., pentru desfăşurarea activităţilor zilnice de serviciu, este necesară iniţierea unei proceduri de achiziţie , în urma căreia să se asigure încheierea de noi acorduri-cadru de furnizare a echipamentului pe o perioadă de 48 luni.
Solicitările de clarificare în legătură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurare ATENŢIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă! Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcţie de necesitatea Autorităţii contractante si de fondurile bugetare aprobate.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare: În a 16-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor / candidaturilor : 25
Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcţie de necesitatea Autorităţii contractante si de fondurile bugetare aprobate.