Feedback
I.D.: 19430220

Articole de catering de unica folosinta - Centrul de Zi Petresti

Data publicarii
02.05.17 Exista 114.042 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39222100-5
Termenul limita pentru depunere:
05.05.17
Pretul estimativ:
1.871,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: consta in furnizarea urmatoarelor articole de catering de unica folosinta: 1.Pahare de unica folosinta din plastic, 160 ml, = 5000 buc; 2. Bol supa/ciorba din polistiren cu capac, 500 ml = 2400 buc; 3. Caserola polistiren meniu mic cu capac (230x140x80) = 2400 buc. Specificatii tehnice minime obligatorii: 1.Pahare de unica folosinta din plastic, 160 ml: din plastic, cu capacitatea de 160 ml, ambalare ...
Obiectul contractului: consta in furnizarea urmatoarelor articole de catering de unica folosinta: 1.Pahare de unica folosinta din plastic, 160 ml, = 5000 buc; 2. Bol supa/ciorba din polistiren cu capac, 500 ml = 2400 buc; 3. Caserola polistiren meniu mic cu capac (230x140x80) = 2400 buc. Specificatii tehnice minime obligatorii: 1.Pahare de unica folosinta din plastic, 160 ml: din plastic, cu capacitatea de 160 ml, ambalare 100 buc/set. 2.Bol supa/ciorba din polistiren cu capac, 500 ml: bol din polistiren alimentar termorezistent, cu capacitatea de 500 ml,capac din plastic termorezistent, forma bolului sa permita etajarea fara riscuri si ocuparea unui spatiu restrans, inchidere etansa, Utilizare: ambalarea si transportul preparatelor lichide calde (supe, ciorbe, etc.) 3.Caserola polistiren meniu mic cu capac (230x140x80): din polistiren alimentar termorezistent, cu un singur compartiment, dimensiuni: 230x140x80 Conditii de livrare: Livrarea produselor se va face la sediul Serviciului Public de Asistenta Sociala, Judetul Alba, Municipiul Sebes, str. Aleea Lac, nr. 12, in termen de 5 zile lucratoare de la data primirii comenzii. La livrare, produsele vor fi insotite obligatoriu de documente de conformitate. Costurile privind transportul produselor vor fi incluse în pre?ul produselor. Receptia produselor livrate:La livrare produsele se vor receptiona în vederea stabilirii conformitatii acestora cu cerintele minime solicitate prin caiet de sarcini. Produsele neconforme nu vor fi receptionate. Daca produsul inspectat nu corespunde specificatiilor solicitate, achizitorul are dreptul sa il respinga, iar furnizorul are obligatia, fara a modifica pretul contractului: -de a inlocui produsele refuzate în termen de 24 de ore de la sesizare, sau -de a face toate modificarile necesare pentru ca produsele sa corespunda specificatiilor tehnice. Receptia cantitativa si calitativa se va face de catre reprezentantii achizitorului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu