Feedback
I.D.: 104669711

Aplicaţie pt digitalizarea proceselor de lucru aferente monitorizării acordării serviciilor sociale

Data publicarii
22.10.24
Coduri CPV
48210000-3
Pretul estimativ:
152.235,00 RON - 152.235,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Aplicaţie pentru digitalizarea proceselor de lucru aferente monitorizării acordării serviciilor sociale în Timişoara, in conformitate cu Anuntul ADV1449213 Contract de furnizare a unei aplicaţíi pentru digitalizarea proceselor de lucru aferente monitorizării acordării serviciilor sociale în Timişoara, conform caietului de sarcini anexat. Aplicaţia va fi furnizată neapărat în aşa fel încât să se integreze în sistemul integra...
Aplicaţie pentru digitalizarea proceselor de lucru aferente monitorizării acordării serviciilor sociale în Timişoara, in conformitate cu Anuntul ADV1449213 Contract de furnizare a unei aplicaţíi pentru digitalizarea proceselor de lucru aferente monitorizării acordării serviciilor sociale în Timişoara, conform caietului de sarcini anexat. Aplicaţia va fi furnizată neapărat în aşa fel încât să se integreze în sistemul integrat existent al autorităţii contractante. Aplicaţia va avea nevoie de următoarele componente: - Nomenclatorul serviciilor sociale; - Lista tuturor furnizorilor de servicii sociale din Timişoara şi tipurile de servicii oferite (inclusiv servicii fără licenţă); - Evidenţa beneficiarilor conţinând date personale şi date despre serviciile accesate; - Modul de prezenţă pentru centrele/serviciile la care se pretează; - Modul listă de aşteptare dinamică; - Mai multe tipuri de utilizatori cu drepturi specifice; - Module de administrare pentru fiecare centru/serviciu; - Modul management de caz • Folosirea tehnologiei low-code compatibilă cu produse Microsoft, care este deja utilizată pentru implementare sistemului integrat folosit în instituţie; • Integrarea facilă cu celelalte module din sistemul integrat; • Furnizorul îşi asumă operaţiunile de integrare şi conectare a noii aplicaţii cu sistemul existent • Ofertantul va asigura servicii de asistenţă tehnică 12 luni de la recepţie; • Livrare şi semnare proces verbal de recepţie şi acceptanţă cel târziu 20.12.2024
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Aplicaţie pentru digitalizarea proceselor de lucru aferente monitorizării acordării serviciilor sociale în Timişoara 11.10.24
Aplicaţie pentru digitalizarea proceselor de lucru aferente monitorizării acordării serviciilor sociale în Timişoara 16.10.24
Achiziţia de: Lot 1 – "Subcripţii anuale suport Webcon" Lot 2 – "Licenţe perpetue Webcon cu suport implementare" 09.12.24
Echipamente medicale pentru realizarea investiţiei: "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei îngrijirii spitaliceşti de urgenţă prin extinderea, modernizarea şi dotarea cu echipamente performante a Unităţii de Primiri Urgenţă a Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Pius Brînzeu Timişoara" cod SMIS 121113 (7 loturi)  
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24. 26.04.21
Servicii elaborare SF+PT şi asigurarea asistenţei tehnice pe durata executării lucrărilor până la finalizarea acestora pentru obiectivul de investiţie " "Înfiintare Centru integrat de colectare separată prin aport voluntar destinat aglomerarii urbane Municipiul Timisoara" finanţat prin PNRR, Apel nr.PNRR/2022/C3/S/I.1.C, Subinvestiţia I.1.c, Componenta C3 - Managementul Deşeurilor  
Servicii elaborare,,SF+PT "Înfiinţarea a trei centre de colectare prin aport voluntar" în cadrul Apelului de Proiecte PNRR/2022/C3/S/I1.A, Componenta C3 – Manag.Deşeuri,Investiţia I1. Dezvoltarea, modern.şi complet.sistem.de managem.integrat al deşeurilor municip.la nivel de judeţ sau la nivel de oraşe/comune, Subinvestiţia I1.a. - Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar din PNRR.  
Implementare serviciu pentru digitalizarea Grupului de Acţiune Locală  
Servicii de proiectare (faza DALI+PT+AT) în vederea realizării şi implementării obiectivului de investiţie din cadrul proiectului "Memorialul (Traseul) Revoluţiei din 1989 în Timişoara"  
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean 12.10.21