Feedback
I.D.: 56153892

APARATURA MEDICALA Titlul proiectului CRESTEREA CAPACITATII DE GESTIONARE A CRIZEI CAUZATA DE VIRUSUL COVID – 19 PRIN DOTAREA CU APARATURA MEDICALA A INSTITUTULUI NAÞIONAL DE NEUROLOGIE SI BOLI NEUROVASCULARE, BUCURESTI Componenta 1 Consolidarea capacitaþii de gestionare a crizei sanitare COVID-19

Data publicarii
19.04.21 Exista 669.427 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 33123210-3 33192120-9 33121100-5 33181000-2 31515000-9 39143112-4 33140000-3 33162100-4 42716110-2 42513000-5 33113000-5 48329000-0
Termenul limita pentru depunere:
21.04.21
 
 
Documente participare:
  1. ECHIPAMENTE CONSULTARE PIATA.xlsx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contextul realizării consultării pieţei - o prezentare generală a situaţiei actuale în care se află Autoritatea Contractantă şi necesitatea de a obţine o înţelegere suplimentară în ceea ce priveşte piaţa relevantă a obiectului contractului, numărul şi capacitatea operatorilor economici eligibili, relaţia între operatorii economici care acţionează pe piaţa relevantă, oportunităţile de cooperare şi intensitatea concurenţei, n...
Contextul realizării consultării pieţei - o prezentare generală a situaţiei actuale în care se află Autoritatea Contractantă şi necesitatea de a obţine o înţelegere suplimentară în ceea ce priveşte piaţa relevantă a obiectului contractului, numărul şi capacitatea operatorilor economici eligibili, relaţia între operatorii economici care acţionează pe piaţa relevantă, oportunităţile de cooperare şi intensitatea concurenţei, noile soluţii disponibile pe piaţă şi evaluarea ideilor, folosirea cunoştinţelor şi a experienţei operatorilor economici care acţionează pe piaţa relevantă pentru a îmbunătăţi Documentaţia de atribuire, informarea operatorilor economici cu privire la planurile de achiziţie ale Autorităţii Contractante, precum şi orice alte informaţii utile pentru consultarea pieţei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea selectării unui furnizor de servicii de încasări facturi, rate, taxe, mandate poştale şi alte servicii prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică. 29.08.24
Soluţie financiară în vederea demarării achiziţiei: Servicii de mentenanţă echipamente de reţea 07.08.24
Solutie financiara in vederea demararii achizitiei "Servicii de mentenanţă postgaranţie pentru sistemul E-management RA ROMATSA". 26.08.24
Obiect consultare: Solutie financiara in vederea demararii achizitiei "Servicii de mentenanţă postgaranţie pentru sistemul E-management RA ROMATSA".Prelungire data limita consultare in urma unor solicitari de clarificari din partea unor posibili operatori economici interesati 09.09.24
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea demarării achiziţiei de Servicii de prelucrare arhivistică a documentelor din arhiva Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 28.10.22
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea demarării achiziţiei de Servicii de prelucrare arhivistică a documentelor din arhiva Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 09.12.22
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea demarării achiziţiei de Servicii de prelucrare arhivistică a documentelor din arhiva Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 03.04.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Servicii de pază pentru unităţi de învăţământ preuniversitar din sectorul 4 10.07.18