Feedback
I.D.: 98836041

Aparatura IT

Data publicarii
19.06.24 Exista 342.887 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100 30213300
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie de "Aparatura IT"Lot 1 Laptop - 100 BucLot 2 Desktop All-In-One - 17 BucLot 3 Desktop PC - 50 BucNumăr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18 zile.Autoritatea contractanta va răspunde la solicitările de clarificări in a 11-a zi înainte de data depunerii ofertelor.Informații suplimentare: Executarea contractului este ...
Achizitie de "Aparatura IT"Lot 1 Laptop - 100 BucLot 2 Desktop All-In-One - 17 BucLot 3 Desktop PC - 50 BucNumăr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18 zile.Autoritatea contractanta va răspunde la solicitările de clarificări in a 11-a zi înainte de data depunerii ofertelor.Informații suplimentare: Executarea contractului este supusa Clauzei suspensive. Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, UMF Carol Davila Bucuresti in calitate Autoritate Contractanta precizeaza ca va încheia contractul cu ofertantul declarat castigtor numai în masura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate. În cazul în care, indiferent de motive, fondurile aferente prezentei proceduri de achiziţie nu vor fi alocate, pe o perioada de 5 luni de la data aprobarii Raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanţii sunt obligaţi să-şi menţină valabilă şi nemodificată oferta depusă în cadrul procedurii de achiziţie, până la momentul semnării contractului de achizitie publica. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 5 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu