Achizitionare: Aparatură medicală aferentă proiectului "Extindere, modernizare şi dotare UPU-SMURD la Spitalul Judeţean de Urgenţă Zalău"
Lot 1 – Tărgi ;
Lot 2 – Monitorizare;
Lot 3 – Radiologie I;
Lot 4 – Radiologie 2;
Lot 5 – Imagistică;
Valoarea estimată a achiziţiei : 6.278.971,42 lei, fără TVA din care:
Lot 1 – Tărgi – 672.584,86 lei;
Lot 2 – Monitorizare – 1.169.411,75 lei;
Lot 3 – Radiologie I – 1.247.8...
Achizitionare: Aparatură medicală aferentă proiectului "Extindere, modernizare şi dotare UPU-SMURD la Spitalul Judeţean de Urgenţă Zalău"
Lot 1 – Tărgi ;
Lot 2 – Monitorizare;
Lot 3 – Radiologie I;
Lot 4 – Radiologie 2;
Lot 5 – Imagistică;
Valoarea estimată a achiziţiei : 6.278.971,42 lei, fără TVA din care:
Lot 1 – Tărgi – 672.584,86 lei;
Lot 2 – Monitorizare – 1.169.411,75 lei;
Lot 3 – Radiologie I – 1.247.899,16 lei;
Lot 4 – Radiologie 2 – 3.126.050,42 lei;
Lot 5 – Imagistică – 63.025,23 lei;
Durata totală a contractului va fi de maxim 6 luni de la data semnării.
Pentru loturile 1, 2 şi 5, furnizorul va livra echipamentele în termen de 60 de zile de la data semnării contractului. Se va ţine cont de faptul că durata totală a contractului trebuie să acopere: livrarea, punerea în funcţiune şi prezentarea modului de operare personalului care va utiliza echipamentele respective.
Pentru loturile 3 şi 4 furnizorul va livra echipamentele în maxim 90 de zile de la data semnării contractului. Se va ţine cont de faptul că durata totală a contractului trebuie să acopere: livrarea, punerea în funcţiune,amenajarea spaţiului şi prezentarea modului de operare personalului care va utiliza echipamentele respective.
Echipamentele vor fi livrate la UPU SMURD din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, strada Simion Bărnuţiu, nr. 67, localitatea Zalău, judeţul Sălaj
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 14 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.