Incheierea de contracte pe 4 luni pentru achizitia de aparatură electronică şi IT, conform listei loturilor de produse de mai jos, cu respectarea specificaţiilor minime obligatorii solicitate pentru fiecare lot în parte, precum şi a restului de prevederi din prezentul caiet de sarcini.
Produsele se vor livra si instala la locul indicat de autoritatea contractanta şi va efectua orice altă configuraţie considerată neces...
Incheierea de contracte pe 4 luni pentru achizitia de aparatură electronică şi IT, conform listei loturilor de produse de mai jos, cu respectarea specificaţiilor minime obligatorii solicitate pentru fiecare lot în parte, precum şi a restului de prevederi din prezentul caiet de sarcini.
Produsele se vor livra si instala la locul indicat de autoritatea contractanta şi va efectua orice altă configuraţie considerată necesară pentru a asigura funcţionarea corectă a produselor dupa cum urmeaza: -la sediul Centrului de zi Glodeni, comuna Glodeni nr.133, judetul Mureş, unde vor fi repartizate doua tablete si noua laptopuri cu accesoriile aferente, una imprimanta multifunctionala si un televizor smart;
-la sediul Centrului de zi Buckner, strada Avram Iancu nr.160, municipiul Târnăveni, judetul Mureş , unde vor fi repartizate doua tablete si noua laptopuri cu accesoriile aferente, una imprimanta multifunctionala si un televizor smart;
-la sediul DGASPC Mures din strada Ion Dumitrache nr.1, camera 10, localitatea Targu-Mures, unde se vor repartiza doua laptopuri cu accesoriile aferente. Contractele se vor incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei.
Valoarea estimata fara TVA a contractelor care face obiectul prezentei proceduri este de: - 56.134,38 lei.
Valoarea estimata fara TVA a contractelor estimate a se incheia este de: Lot 1 Tablete cu cameră video încorporată - 5378.16 ron , Lot 2- --Laptop şi cască cu microfon 43697.40 ron Lot 3 Imprimante multifuncţionale- 4.201,68 ron , Lot 4 TV SMART- 2.857,14 ron
Cantitatile estimate sunt specificate in Anexa la caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 4
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 2-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.