Feedback
I.D.: 36669086

Aparatură de laborator pentru Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică

Data publicarii
20.06.19 Exista 164.374 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
38424000-3
Termenul limita pentru depunere:
22.07.19
Pretul estimativ:
177.437,00 RON - 177.437,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1012250.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de „Aparatură de laborator pentru Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică”, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor: 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare: 10 zile inainte de termenul li...
Achizitia de „Aparatură de laborator pentru Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică”, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor: 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare: 10 zile inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Încheierea contractului de achiziţie publică fiind condiţionată de încheierea contractului de finanţare cu MEN, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor Hotărârii nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Având în vedere dispoziţiile Hotărârii nr. 395/2016 şi Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu MEN. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare cu MEN nu se va semna, Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, după primirea notificării din partea MEN cu privire la neacordarea finanţării, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă şi/sau MEN nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau MEN au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. După obţinerea contractului de finanţare cu MEN, contractul va intra în vigoare la data semnării lui de către ambele părţi, iar efectele juridice generate de acesta încetează la data expirării perioadei de garanţie a produselor livrate şi instalate. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Aparatură de laborator pentru: Facultatea de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor, Facultatea Transfrontalieră, Platforma Reform şi Şcoala Doctorală 21.10.19
Navă de pasageri pentru voiaje de zi 01.11.19
Instalaţie de testare la impact pentru Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Compozite cu Matrice Termorigide din cadrul Facultăţii Transfrontaliere 25.11.19
PLATFORME DE ACCES PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI LOCOMOTORII 28.01.19
PONTON DE ACOSTARE LA DUNĂRE PENTRU UNIVERSITATEA "DUNĂREA DE JOS" DIN GALAŢI 20.03.23
,,Echipamente IT în cadrul proiectului cu titlul: ,,Profesionalizarea carierei didactice – PROF’’, POCU /904 /6/25 / 146587’’ 20.04.22
Navă de cercetare şi pasageri pentru voiaje de zi în cadrul proiectului cu titlul: "Sistem integrat pentru cercetarea şi monitorizarea complexă a mediului în aria fluviului Dunărea, REXDAN", cod SMIS 127065 24.05.21
Echipamente pentru Laboratorul de conservare şi pregătire probe Laborator 1 LP (fix) în cadrul proiectului cu titlul: "Sistem integrat pentru cercetarea şi monitorizarea complexă a mediului în aria fluviului Dunărea, REXDAN", cod SMIS 127065. 09.05.22
Echipamente Modernizare Clădire (M) în cadrul proiectului cu titlul: "Sistem integrat pentru cercetarea şi monitorizarea complexă a mediului în aria fluviului Dunărea, REXDAN", cod SMIS 127065 06.06.22
Echipamente pentru Laboratorul de ecologie acvatica Laborator 5LE (fix) în cadrul proiectului cu titlul: "Sistem integrat pentru cercetarea şi monitorizarea complexă a mediului în aria fluviului Dunărea, REXDAN", cod SMIS 127065 07.06.21