Achizitia de „Aparatură de laborator pentru: Facultatea de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor, Facultatea Transfrontalieră, Platforma Reform şi Şcoala Doctorală”, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor: 15 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de cla...
Achizitia de „Aparatură de laborator pentru: Facultatea de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor, Facultatea Transfrontalieră, Platforma Reform şi Şcoala Doctorală”, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor: 15 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare: 10 zile inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Încheierea contractului de achiziţie publică fiind condiţionată de încheierea contractului de finanţare cu MEN, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor Hotărârii nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Având în vedere dispoziţiile Hotărârii nr. 395/2016 şi Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu MEN.
În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare cu MEN nu se va semna, Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, după primirea notificării din partea MEN cu privire la neacordarea finanţării, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă şi/sau MEN nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau MEN au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
După obţinerea contractului de finanţare cu MEN, contractul va intra în vigoare la data semnării lui de către ambele părţi, iar efectele juridice generate de acesta încetează la data expirării perioadei de garanţie a produselor livrate şi instalate.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).