Feedback
I.D.: 61881464

Aparate de uz casnic

Data publicarii
13.10.21 Exista 74.739 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39700000-9
Termenul limita pentru depunere:
20.10.21
Pretul estimativ:
41.173,05 RON - 41.173,05 RON
Documente participare:
  1. caiet sarcini formulare ap uz casnic.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Aparate de uz casnic" - cod CPV 39700000-9 "Aparate de uz casnic", împărţite pe loturi: LOT 1: Aragaz, cuptor cu microunde LOT 2: Frigider, combină frigorifică LOT 3: Masini de spălat LOT 4: Fier călcat, mixer, uscător păr, sandwich-maker Ofertantul trebuie să livreze, GRATUIT, la sediul fiecărui centru, conform caiet de sarcini nr. 1054/135/13.10.2021. ATENŢIE: Produsele vor fi noi şi însoţite de declaraţie de confo...
"Aparate de uz casnic" - cod CPV 39700000-9 "Aparate de uz casnic", împărţite pe loturi: LOT 1: Aragaz, cuptor cu microunde LOT 2: Frigider, combină frigorifică LOT 3: Masini de spălat LOT 4: Fier călcat, mixer, uscător păr, sandwich-maker Ofertantul trebuie să livreze, GRATUIT, la sediul fiecărui centru, conform caiet de sarcini nr. 1054/135/13.10.2021. ATENŢIE: Produsele vor fi noi şi însoţite de declaraţie de conformitate/certificat de calitate, certificat de garanţie, manual de utilizare. Ofertantul va emite factura pentru produsele livrate, conform comenzilor emise, pe fiecare beneficiar (centru) în parte, cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj şi ale beneficiarului efectiv. Achizitorul se obligă: 1. să achiziţioneze produsele în cantităţile solicitate în prezentul caiet de sarcini. 2. să efectueze recepţia produselor livrate şi să întocmească documentele corespunzătoare; 3. să plătească produsele livrate; Plata se face cu ordin de plată, în cont de trezorerie, conform art. 6 din Legea72/2013, respectiv în termen de 30 de zile calendaristice de la data efectuării recepţiei, respectiv de la data remedierii tuturor deficienţelor constatate cu ocazia recepţiei, iar autoritatea contractantă a primit factura ori cererea echivalentă de plată la data recepţiei ori anterior acestei date; Preţul este ferm şi nu se ajustează. Nu se acceptă efectuarea plăţilor în avans
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu