Descrierea serviciilor: I) Etapa de planificare-pregatire a procedurii de achizitie publica: consiliere pentru alegerea unei proceduri, pentru intocmirea strategiei de contractare, daca este cazul, conform art. 9, alin. (2) din HG 395/2016; consiliere in elaborarea notelor justificative pentru procedura in cauza, stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriului de atribuire, elaborar...
Descrierea serviciilor: I) Etapa de planificare-pregatire a procedurii de achizitie publica: consiliere pentru alegerea unei proceduri, pentru intocmirea strategiei de contractare, daca este cazul, conform art. 9, alin. (2) din HG 395/2016; consiliere in elaborarea notelor justificative pentru procedura in cauza, stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriului de atribuire, elaborarea caietului de sarcini, a modelelor de formulare si a propunerii de contract. II) Etapa de derulare a procedurii: asistenta in completarea si generarea anuntului de participare/anuntului de participare simplificat, a DUAE, conform DA, indrumare pentru utilizarea SICAP, consultanta in elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari primite din partea operatorilor economici inscrisi in procedura, in elaborarea punctului de vedere al AC in cazul depunerii de constestatii, asistenta in elaborarea rapoartelor/proceselor-verbale de evaluare (financiar si a criteriilor de eligibilitate conform DUAE - expertiza tehnica este oferita de autoritatea contractanta) pentru ofertele depuse in cadrul procedurii, inclusiv transmiterea de solicitari de clarificari ofertantilor cat si consultanta in elaborarea raportului de atribuire si transmiterea comunicarilor catre ofertanti. III.)Etapa de finalizare a procedurii: consiliere pentru îndeplinirea sarcinilor ce revin autoritatii contractante în cazul unor notificari,contestatii privind rezultatul procedurii, consult