Achiziţie 4 buc aparate aer condiţionat astfel:
1 aparat aer condiţionat 9000 BTU pentru Biroul Secretar General din Primăria Comunei Ştefăneştii de Jos, şos. Ştefăneşti, nr. 116
1 aparat aer condiţionat 12000 BTU Şcoala Gimnazială nr. 1, Corp B, şos. Ştefăneşti, nr. 130 – cancelarie;
1 aparat aer condiţionat 12000 BTU Şcoala Gimnazială nr. 1, Corp B, şos. Ştefăneşti, nr. 130 – Sala 1;
1 aparat aer condiţionat 12000 BTU Şco...
Achiziţie 4 buc aparate aer condiţionat astfel:
1 aparat aer condiţionat 9000 BTU pentru Biroul Secretar General din Primăria Comunei Ştefăneştii de Jos, şos. Ştefăneşti, nr. 116
1 aparat aer condiţionat 12000 BTU Şcoala Gimnazială nr. 1, Corp B, şos. Ştefăneşti, nr. 130 – cancelarie;
1 aparat aer condiţionat 12000 BTU Şcoala Gimnazială nr. 1, Corp B, şos. Ştefăneşti, nr. 130 – Sala 1;
1 aparat aer condiţionat 12000 BTU Şcoala Gimnazială nr. 1, Corp B, şos. Ştefăneşti, nr. 130 – Sala 2.
Cerinţe
• Produsele ofertate vor fi noi
• Preţul ofertat va conţine toate cheltuielile anexe, inclusiv cheltuielile de transport, montaj şi punerea în funcţiune.
• Ofertantul va livra produsele însoţite de: certificate de garanţie, certificate de calitate şi conformitate sau declaraţie de conformitate.
• Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanţie conform legislaţiei în vigoare.
• Termenul de livrare este de maxim 15 de zile de la finalizarea achiziţiei în SEAP, pe baza de proces verbal de predare – primire a produselor conform ofertei, semnate de beneficiar.
• Termenul de montare/instalare şi punere în funcţiune este de 10 zile de la livarea aparatelor de aer condiţionat
• Recepţia produselor se va încheia după livrare, montare şi punerea în funcţiune
La livrare produsele vor fi însoţite de următoarele documente:
• Declaraţii de conformitate;
• Certificate de calitate şi conformitate;
• Document de transport (aviz de expediţie)
• Certificate de garanţie.