Entitatea contractantă doreşte încheierea unui acord cadru de servicii sectorial având ca obiect Apă potabilă minerală plată prin dozatoare de apă rece si caldă.
• Durata acordului cadru este de 4 ani (48 luni) de la data semnării acestuia;
• Comenzile vor fi emise de către entităţile din structura SNTGN Transgaz SA Mediaş, cuprinse la încheierea contractului, la rubrica "locul de livrare" vor fi entităţile direct utili...
Entitatea contractantă doreşte încheierea unui acord cadru de servicii sectorial având ca obiect Apă potabilă minerală plată prin dozatoare de apă rece si caldă.
• Durata acordului cadru este de 4 ani (48 luni) de la data semnării acestuia;
• Comenzile vor fi emise de către entităţile din structura SNTGN Transgaz SA Mediaş, cuprinse la încheierea contractului, la rubrica "locul de livrare" vor fi entităţile direct utilizatoare de apă potabilă minerală plată cu locaţiile aferente, conform Caietul de sarcini;
• Livrarea produselor se va efectua la cererea achizitorului (fiecare entitate din structura SNTGN Transgaz SA- Exploatare Teritorială, Sucursală sau Sediu administrativ) prin emiterea de comenzi, în care se va specifica locul de livrare cu adresa exactă de destinaţie şi necesarul (cantitatea) de recipiente (bidoane) îmbuteliate cu apă potabilă minerală plată.
• Frecvenţa, intervalul de livrare parţială şi cantităţile de livrat parţial vor fi conform cu solicitările din comenzile emise, după agrearea prealabilă între beneficiar şi furnizor.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări cu privire la clauzele contractuale obligatorii. Astfel, dacă un operator economic consideră că anumite clauze îi sunt în defavoare, va solicita autorităţii contractante clarificări, inclusiv modificarea lor, astfel încât dacă aceste clauze vor fi amendate/modificate ele să fie aduse la cunoştinţa tuturor operatorilor economici interesaţi, înainte de data-limită de depunere a ofertelor. Prin urmare, clauzele contractuale obligatorii pot fi modificate şi aduse la cunoştinţa tuturor celor interesaţi până la data-limită de depunere a ofertelor.
Data limită până la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, este a 8-a zi dinaintea datei limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art. 173 Legea nr. 99/2016, modificată şi completată de OUG 107/2017 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice.
Termenul-limită în care entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare conform prevederilor art. 172 alin. 2, coroborat cu art. 173 din Legea nr. 99/2016, modificată şi completată de OUG 107/2017 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice, este: a 6-a zi dinaintea datei limita de depunere a ofertelor