In conformitate cu dispozitiile inscrise la pct. 7.1 din Caietul de sarcini, prin prezenta procedura de achizitie publica, se achizitioneaza lucrări specifice de Anvelopare blocuri, impartite pe 4 loturi de blocuri, avendu -se in vedere imbunatatirea performantelor energetice ale blocurilor de locuinte:
- placarea termică exterioară a suprafeţelor opace ale faţadelor de la suprastructură;
- izolarea soclului cu p...
In conformitate cu dispozitiile inscrise la pct. 7.1 din Caietul de sarcini, prin prezenta procedura de achizitie publica, se achizitioneaza lucrări specifice de Anvelopare blocuri, impartite pe 4 loturi de blocuri, avendu -se in vedere imbunatatirea performantelor energetice ale blocurilor de locuinte:
- placarea termică exterioară a suprafeţelor opace ale faţadelor de la suprastructură;
- izolarea soclului cu polistiren extrudat;
- termoizolarea planÅŸeului peste ultimul nivel cu termosistem polistiren extrudat, termoizolarea planÅŸeului de peste parter, la intrados, acolo unde deasupra sunt apartamente;
- schimbarea ferestrelor care nu asigura un grad de izolare termică corespunzator;
- închiderea balcoanelor care nu asigură un grad de izolare termică corespunzător cu tamplarie PVC;
- schimbarea uşilor de acces în clădire care nu asigură un grad de izolare termică corespunzator;
-instalarea sistemelor alternative de producere a energiei din surse regenerabile-panouri fotovoltaice pentru asigurarea necesarului de energie pentru alimentarea circuitelor de iluminat pentru părţile comune şi pe perioada de iarnă când însorirea este redusă;
- înlocuire surse fluorescente/incandescente cu surse LED, înlocuire circuite electrice neconfome in zona spaţiilor comune ale blocului;
- verificare tablou electric părti comune;
- demontare/montare platbanda instalaţie paratraznet, dacă este afectată de lucrările de reabilitare;
- refacerea trotuarului în dreptul spaţiilor comune ale blocurilor dupa finalizarea lucrărilor;
- demontarea şi montarea unităţilor de AC de pe fatadă, în urma lucrărilor de reabilitare;
- alte lucrari specifice prevazute in Proiectul Tehnic;
- organizarea de ÅŸantier in vederea executiei lucrarilor.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile.
Valoarea estimata pentru atribuirea celor 4 contracte de lucrari, ce alcatuiesc loturile, asa cum sunt descrise in Caietul de sarcini : 28.685.156,48 lei, fara TVA, defalcata pe fiecare lot, astfel:
Valoare estimata LOTUL 1: 4.206.939,27 lei, fara TVA
Valoare estimata LOTUL 2: 12.746 125.40 lei, fara TVA
Valoare estimata LOTUL 3: 8.730.621,42lei, fara TVA
Valoare estimata LOTUL 4: 3.001.470,39 lei, fara TVA
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile.