Feedback
I.D.: 6797808

Anun? privind achizi?ia de echipamente FEDR în cadrul proiectului "Solidar"

Data publicarii
17.06.15 Exista 10.787 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 30232100 38653400-1 38652120
Termenul limita pentru depunere:
25.06.15
 
 
Documente participare:
  1. formulareofertafedr.doc
  2. caietdesarcini.pdf
  3. anunt.pdf
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Anun? privind achizi?ia de echipamente FEDR în cadrul proiectului "Solidar"
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de echipamente FEDR necesare pentru derularea activitatii echipei de management a proiectului in cadrul proiectului "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870 25.09.20
Achizitia de echipamente FEDR necesare pentru derularea activitatii echipei de management a proiectului in cadrul proiectului "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870  
Anun? privind achizi?ionarea de Servicii de asigurare de răspundere civilă auto CPV 66516100-1 ?i Servicii de asigurare a autovehiculelor CPV 66514110-0 21.02.17
Achizitia de active necorporale si corporale ( echipamente FEDR) si Pachet servicii necesare dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT pentru proiectul "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870 04.06.21
ANUN? DE ACHIZIŢIE servicii de formare profesională şi pachete conţinând masă ?i transport participanţi în cadrul proiectului "Calificarea meseria?ilor tradi?ionali romi” POSDRU/118/6.2/G/124568 20.03.15
Achizitia de active necorporale si corporale ( echipamente FEDR) si Pachet servicii necesare dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT pentru proiectul "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870  
Anun? de participare achizi?ie directă servicii de elaborare a Studiului pentru realizarea ”Planului de men?inere a calită?ii aerului pentru indicatorii pulberi în suspensie 11.02.16
Achizi?te servicii instruire în cadrul proiectului ”Implementarea Cadrului Comun de Autoevaluare- Garan?ia unei administra?ii eficiente în slujba cetateanului ” 11.04.18
Anun? achizi?ionare servicii de elaborare documenta?ie tehnico-economică ” Modernizare curte interioară sediul Consiliului Jude?ean Ialomi?a” 16.09.15
Anun? achizi?ie directă servicii de dirigen?ie de ?antier pentru ”Servicii de deszăpezire a drumurilor jude?ene” 12.11.15