Feedback
I.D.: 66919947

Anunț privind achiziția de materiale consumabile necesare echipei de management a proiectului (hârtie imprimantă și alte articole de birotică) în cadrul Proiectului FEPEAJU-Formare eficientă pentru practici etice, administrative si judiciare unitare – Cod SIPOCA 1156

Data publicarii
09.03.22 Exista 40.842 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1 30192700-8 30197642-8 30197000-6 22852000-7 30199230-1 30233100-2 39263000 22819000-4
Termenul limita pentru depunere:
10.03.22 10:00
Pretul estimativ:
14.155,00 RON
Documente participare:
  1. anunt_publicitar_consumabile.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Anunț privind achiziția de materiale consumabile necesare echipei de management a proiectului (hârtie imprimantă și alte articole de birotică) în cadrul Proiectului FEPEAJU-Formare eficientă pentru practici etice, administrative si judiciare unitare – Cod SIPOCA 1156
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Anunț privind achiziția de desk/infodesk (pupitru) în cadrul Proiectului FEPEAJU-Formare eficientă pentru practici etice, administrative si judiciare unitare – cod proiect SIPOCA 1156 10.03.22
Achiziţia de materiale consumabile necesare echipei de management a proiectului (tonere şi consumabile imprimantă) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 15.03.22
Achiziţia de echipamente informatice (servere) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 12.04.22
Achiziţia de echipamente IT (tabletă, HDD extern, monitor IT, SSD extern, monitor prelucrare video) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 12.04.22
Achiziţie de materiale de informare şi publicitate – pachete care vor conţine: o mapă, un pix, un stick USB, un blocnotes în cadrul Proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare – Cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 03.03.22
Achiziţia de servicii pe bază de abonament pentru software (Suita de aplicaţii Adobe Creative Cloud, Canva Pro, Motion Array, Microsoft 365) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 31.03.22
Achiziţia de licente software in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 22.03.22
Achiziţia de echipamente informatice (servere) in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 22.03.22
Achiziţia unui autoturism in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 29.03.22
Achiziţia de echipamente video in cadrul proiectului FEPEAJU – Formare eficientă pentru practici etice, administrative şi judiciare unitare, cod SIPOCA 1156, Cod MySMIS 152441 17.03.22