Feedback
I.D.: 2614295

Anunţ achiziţie directă, conform prevederilor legale în vigoare, de servicii colantare pentru autovehicule aflate în exploatare la DGAF, structura centrală şi sediile regionale

Data publicarii
07.05.14 Exista 393.338 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
12.05.14
 
 
Documente participare:
  1. SI_Colantare_07052014.pdf
Locul realizarii:
Constanţa, Teleorman, Gorj, Hunedoara, Bihor, Sibiu, Bucureşti - Ilfov
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Anunţ achiziţie directă, conform prevederilor legale în vigoare, de servicii colantare pentru autovehicule aflate în exploatare la DGAF, structura centrală şi sediile regionale
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Anunt achizitie directă servicii decolantare pentru autovehiculele aflate în exploatare la Direcţia Generală Antifraudă Fiscală, structura centrală şi sediile regionale 27.01.14
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 21.05.19
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie, reparatie si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 09.07.15
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 21.02.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 13.08.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 14.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 18.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 08.06.21
Servicii constând în elaborarea temei de proiectare şi a studiului de fezabilitate privind realizarea împrejmuirii site - dealul Lempeş, jud. Braşov, din cadrul Direcţiei Regionale Cluj, în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi cu prevederile prezentei solicitări 10.09.20
Servicii de întocmire a documentaţiei de avizare pentru realizarea lucrărilor de intervenţie la imobilul Direcţiei Regionale Iaşi, întocmirea temei de proiectare şi realizarea expertizei tehnice, în conformitate cu prevederile legale în vigoare 29.05.19