Obiectul procedurii il constituie achizitia de Servicii proiectare privind
Lot 1-Autorizatie de securitate la incendiu pentru Complexul de Servicii Comunitare Sf. Neculai Pascani, str. N. Iorga, nr.50, Pascani, judet Iasi- Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru realizarea conditiilor constructive prevazute in raportul de expertiza
Lot 2-Autorizatie de securitate la incendiu pentru Centrul de tip ma...
Obiectul procedurii il constituie achizitia de Servicii proiectare privind
Lot 1-Autorizatie de securitate la incendiu pentru Complexul de Servicii Comunitare Sf. Neculai Pascani, str. N. Iorga, nr.50, Pascani, judet Iasi- Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru realizarea conditiilor constructive prevazute in raportul de expertiza
Lot 2-Autorizatie de securitate la incendiu pentru Centrul de tip maternal Maternus Iasi, str. Azilului,nr.1,Iasi, judet Iasi- Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru realizarea conditiilor constructive prevazute in raportul de expertiza
Lot 3-Autorizatie de securitate la incendiu pentru imobilul situat in bd Chimiei, nr.12, Iasi. Judet Iasi - Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru realizarea conditiilor constructive prevazute in raportul de expertiza
si documentatie de avizare a lucrarilor de interventii
Acestea se vor elabora în conditiile solicitate prin Caietul de sarcini in conformitate cu rapoartele de expertiza anexate, certificatul de urbanism atasat si cu respectarea prevederilor HG 907/2016 privind etapele de elaborare ?i continutul cadru al documentatiilor tehnico economice aferente obiectielor /proiectelor de investi?ii finantate din fonduri publice. La elaborarea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventii se va respecta continutul cadru din Anexa 5 din Legea 907/2016.
Devizul General si Devizul pe Obiect este parte componenta a Documenta?iei de avizare pentru lucrari de interven?ii va fi structurat pe capitole ?i subcapitole de cheltuieli conform con?inutului cadru din anexa nr. 7 respectiv anexa nr. 8 din HG 907/2016. Contractul are o perioada de execu?ie de 45 de zile calendaristice pentru intocmirea documentatiei pe un lot. In situatia, in care, va fi acelasi prestator pentru doua loturi respectiv trei loturi, durata de executie a contractului este de 60 de zile. Avizele, acordurile, documentatiile tehnice solicitate prin certificatele de urbanism vor fi obtinute si intocmite de catre proiectant in vederea obtinerii la etapa urmatoare a autorizatiei de constructie.
Plata se va face prin ordin de plata în termen de 30 zile de la data înregistrarii facturii la Autoritatea Contractanta si prin exceptie in termen de 60 de zile de la data inregistrarii facturii in conformitate cu prevederile art.7 alin (1) din Legea 72/2013 actualizata.
Decontarea lucrarilor se va face pe baza proceselor verbale semnate de beneficiar.