Consiliul Judetean Dolj, în parteneriat cu 15 Unitati Administrativ Teritoriale, a implementat proiectul cu titlul „Sistem Informatic Integrat privind Gospodariile si Exploatatiile Agricole din judetul Dolj, cod SMIS 48395, în cadrul Programului Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice 2007- 2013, Axa III, D.M.I 2, Operatiunea 1.
Proiectul a fost finalizat la data de 31.12.2015, iar furnizorul si-a îndepl...
Consiliul Judetean Dolj, în parteneriat cu 15 Unitati Administrativ Teritoriale, a implementat proiectul cu titlul „Sistem Informatic Integrat privind Gospodariile si Exploatatiile Agricole din judetul Dolj, cod SMIS 48395, în cadrul Programului Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice 2007- 2013, Axa III, D.M.I 2, Operatiunea 1.
Proiectul a fost finalizat la data de 31.12.2015, iar furnizorul si-a îndeplinit obligatiile contractuale, referitoare la realizarea sistemului informatic integrat, în data de 09.12.2015, odata cu semnarea Procesului Verbal de Receptie / Acceptanta finala.
Conform cerintelor impuse prin caietul de sarcini, aferent achizitiei sistemului informatic integrat în cadrul proiectului mai sus mentionat, parte integranta a Contractului de servicii prin care a fost achizitionat (realizat) sistemul informatic, furnizorul a acordat 36 luni de garantie si service on-site pentru echipamentele hardware (servere de aplicatii 2- bucati, servere de baze de date 2-bucati, o unitate de stocare, 2 echipamente de comunicatii, firewall si VPN (Fortinet 100D) pentru sistemul informatic implementat (SIIGEA), garantie ce expira în data de 15.04.2018.
Conform clauzelor contractului de finantare, prin care a fost implementat proiectul, referitoare la durabilitate si sustenabilitate, beneficiarul se obliga sa asigure functionalitatea sistemului informatic integrat pe o perioada de 5 ani dupa finalizarea acestuia.
Având în vedere cele de mai sus, este necesara asigurarea achizitionarii de service on-site. Data Center si echipamente de comunicare aferente sistemului implementat (SIIGEA) înaintea datei de expirare a garantiei, data precizata mai sus (15.04.2018).
Necesitatea asigurarii acestor servicii deriva si din faptul ca acestea contribuie la îndeplinirea celor doua obiective principale prevazute în POS CCE, Axa prioritara 1, operatiunea 3.2.1, respectiv;
- furnizarea de servicii publice on-line catre cetateni/mediul de afaceri/administratie publica;
- eficientizarea activitatilor interne ale institutiei publice care contribuie la furnizarea respectivului serviciu, utilizând mijloace specifice TIC.
Termenul limita pana la care A.C. va raspunde la solicitarile de clarificari este 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conform prevederilor legale. Ofertantii se vor asigura ca transmit solicitarile de clarificari astfel incat sa permita autoritatii contractante sa respecte prevederile art. 161 din Legea 98/2016 care impun acest termen (ofertantii vor respecta termenul de 7 zile stabilit la punctul I.1)