Contractul are ca scop proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie: ”Modernizare drum comunal DC 75 Candesti – Vitcani, comuna Candesti, judetul Botosani”.
Starea actuala a structurii rutiere existente influenteaza negativ activitatea economica, sociala si culturala a locuitorilor, circulatia vehiculelor si autovehiculelor desfasurandu-se anevoios, mai ales in perioadele secetoase datorita prafului da...
Contractul are ca scop proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie: ”Modernizare drum comunal DC 75 Candesti – Vitcani, comuna Candesti, judetul Botosani”.
Starea actuala a structurii rutiere existente influenteaza negativ activitatea economica, sociala si culturala a locuitorilor, circulatia vehiculelor si autovehiculelor desfasurandu-se anevoios, mai ales in perioadele secetoase datorita prafului dar si pe perioadele cu precipitatii datorita acumularii apelor pe platforma drumului.
Elaborarea documentatiei de proiectare pentru obiectivul de investitie „Modernizare drum comunal DC 75 Candesti – Vitcani, comuna Candesti, judetul Botosani presupune urmatoarele faze : PAC, PT+CS+DE, POE, Documentatii tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor. Continutul cadru al documentatiilor de proiectare va respecta prevederile legale in
vigoare, respectiv H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice.
Conform Devizului general elaborat si aprobat de catre autoritatea contractanta, valoarea estimata este de: 3.090.336lei fara TVA, din care:
• Constructii si instalatii: 2.973.336 lei
• Proiectare si asistenta tehnica : = 117.000 lei
Descrierea lucrarilor este disponibila în Studiul de fezabilitate si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea estimata nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului, acestea putand fi accesate, dupa caz,în functie de necesitati, prin modificarea contractului de executie în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98 din 2016 privind achizitiile publice.
Solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea ”Întrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 7 zile de la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea ”Întrebari” si la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de 5 zile de la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161 din Legea nr. 98 / 2016