Feedback
I.D.: 23744947

Anulata - Lot 1 - Furnizarea de energie electrica pentru sediile Consiliului Judetean Arad, Lot 2 - Furnizarea de energie electrica pentru sediul Centrului Militar Judetean Arad, Lot 3 - Furnizarea de energie electrica pentru sediile Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta ”Vasile Goldis” al jud.Arad.

Data publicarii
24.10.17 Exista 98.404 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09310000-5
Termenul limita pentru depunere:
08.11.17
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractele au drept scop: Lot 1 - Furnizarea de energie electrica pentru sediile Consiliului Judetean Arad, Lot 2 - Furnizarea de energie electrica pentru sediul Centrului Militar Judetean Arad, Lot 3 - Furnizarea de energie electrica pentru sediile Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta ”Vasile Goldis” al jud.Arad, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini ce face parte integranta din documentatia de atri...
Contractele au drept scop: Lot 1 - Furnizarea de energie electrica pentru sediile Consiliului Judetean Arad, Lot 2 - Furnizarea de energie electrica pentru sediul Centrului Militar Judetean Arad, Lot 3 - Furnizarea de energie electrica pentru sediile Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta ”Vasile Goldis” al jud.Arad, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini ce face parte integranta din documentatia de atribuire. Lot 1: perioada de furnizare a energiei este pâna la 31.12.2017, cu posibilitatea prelungirii duratei initiale a contractului de furnizare pentru perioada 1 ianuarie 2018–30 aprilie 2018, cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, conform prevederilor art.165 alin.(1) din HG nr.395/2016. Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pâna la 31.12.2017, care face obiectul contractului lot 1, valoare în functie de care se vor elabora si evalua ofertele si este de: 51.460,00 lei fara TVA. Valoarea estimata globala lot 1 de 68.610,00 lei fara TVA cuprinde si valoarea suplimentarilor aferente lotului 1. Lot 2: perioada de furnizare a energiei este pâna la 31.12.2017, cu posibilitatea prelungirii duratei initiale a contractului de furnizare pentru perioada 1 ianuarie 2018–30 aprilie 2018, cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, conform prevederilor art.165 alin.(1) din HG nr.395/2016. Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pâna la 31.12.2017, care face obiectul contractului lot 2, valoare în functie de care se vor elabora si evalua ofertele si este de: 5.000,00 lei fara TVA. Valoarea estimata globala lot 2 de 4.000,00 lei fara TVA cuprinde si valoarea suplimentarilor aferente lotului 2. Lot 3: perioada de furnizare a energiei este pâna la 31.12.2017, cu posibilitatea prelungirii duratei initiale a contractului de furnizare pentru perioada 1 ianuarie 2018–30 aprilie 2018, cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, conform prevederilor art.165 alin.(1) din HG nr.395/2016. Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pâna la 31.12.2017, care face obiectul contractului lot 3, valoare în functie de care se vor elabora si evalua ofertele si este de: 9.900,00 lei fara TVA. Valoarea estimata globala lot 3 de 13.200,00 lei fara TVA cuprinde si valoarea suplimentarilor aferente lotului 3.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lot 1 - Furnizarea de energie electrica pentru sediile Consiliului Judetean Arad, Lot 2 - Furnizarea de energie electrica pentru sediul Centrului Militar Judetean Arad, Lot 3 - Furnizarea de energie electrica pentru sediile Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta ”Vasile Goldis” al jud.Arad. 08.11.17
Lot 1 – Servicii de paza permanenta pentru obiectivele de investitii aferente proiectului Sistem de management integrat al deseurilor solide în Judetul Arad, Lot 2 – Servicii de paza permanenta la imobilul situat în mun.Arad, str.Vicentiu Babes nr.11-13 27.03.17
Anulata - Lot 1 – Servicii de paza permanenta pentru obiectivele de investitii aferente proiectului Sistem de management integrat al deseurilor solide în Judetul Arad, Lot 2 – Servicii de paza permanenta la imobilul situat în mun.Arad, str.Vicentiu Babes nr.11-13 27.03.17
Actualizare documentatie Servicii de paza permanenta pentru obiectivele de investitii aferente proiectului Sistem de management integrat al deseurilor solide în Judetul Arad 03.05.17
,,Achizitionare alimente”  
Actualizare documentatie ,,Achizitionare alimente” 22.05.17
Achizitionare medicamente 19.08.16
Achizitionare medicamente  
Servicii de intretinere si reparaţii pentru sistemele de alarmare , antiincendiu , sisteme TV cu circuit inchis pentru centrala de dispecerizare a acestora, precum si servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor pentru sistemele de supraveghere video, respectiv furnizarea pieselor de schimb si accesoriilor necesare acestora, Lot 1, Lot 2, Lot 3 si Lot 4. 18.07.22
Servicii intretinere si reparaţii sisteme de alarmare , antiincendiu si sisteme TV cu circuit inchis, echipamente video precum si furnizare piese si accesorii - 3 loturi LOT 1: Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru 21 sisteme de alarmare, antiincendiu, sisteme TV cu circuit închis şi pentru centrala de dispecerizare a acestora şi furnizarea pieselor de schimb şi accesoriilor necesare LOT 2: Servicii de întreţinere şi reparaţii a sistemelor de supraveghere video şi furnizarea pieselor de schimb şi accesoriilor necesare LOT 3: Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru 2 sisteme de detecţie şi alarmare la incendiu şi furnizarea pieselor de schimb şi accesoriilor necesare 03.08.20