Pe linia 800 Bucuresti - Constanta, în zona km 169+325, în perioada ploilor abundente se produc eroziuni în profunzimea terasamentului, cu formarea unor caverne în platforma caii. Sectorul de linie km 169+300/169+350 firul II este în evidenta ca punct periculos categoria 2, potrivit Instructiunilor nr.312/2001. De asemenea, starea traverselor speciale de lemn pe podul km 169+566 este necorespunzatoare - crapate, strivite, c...
Pe linia 800 Bucuresti - Constanta, în zona km 169+325, în perioada ploilor abundente se produc eroziuni în profunzimea terasamentului, cu formarea unor caverne în platforma caii. Sectorul de linie km 169+300/169+350 firul II este în evidenta ca punct periculos categoria 2, potrivit Instructiunilor nr.312/2001. De asemenea, starea traverselor speciale de lemn pe podul km 169+566 este necorespunzatoare - crapate, strivite, chertate pâna la limita admisa - fiind necesara înlocuirea lor. De aceea se impun lucrari care sa consolideze liniile c.f. - terasament si cale pe pod, pentru readucerea acestora în parametrii instructionali si restabilirea conditiilor normale de siguranta circulatiei. Lucrarile se vor desfasura, alternativ, pe firele I + II linia 800, între km 169+300 - 169+640, conform specificatiilor caietului de sarcini
Graficul de executie este de 120 de zile (4 luni) de la emiterea ordinului de începere a lucrarilor.
Numar zile pâna la care operatorii economici pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 7 zile
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.