Feedback
I.D.: 24062273

Anulata - Achizitie echipamente „ Computere portabile ?i imprimanta ”

Data publicarii
30.10.17 Exista 76.340 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
09.11.17
 
 
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie echipamnete - Computere portabile si imprimanta Furnizare produse – 1 buc imprimanta multifunctionala si 5 buc laptopt-uri (computere portabile) Valoarea estimata fara TVA ( 26.061,30 lei )
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie echipamente „ Computere portabile ?i imprimanta ” 09.11.17
Furnizare de produse „ Computere portabile ?i imprimanta ” 05.02.18
Furnizare de produse " Computere portabile şi imprimantă "  
Furnizare de produse „ Computere portabile şi imprimantă ” 24.09.18
Furnizare de ECHIPAMENT IT(Computere portabile, imprimante şi tablete), din cadrul proiectului ” Împreună inovăm – Măsuri integrate de dezvoltare şi incluziune socială în comuna Traian, judeţul Ialomiţa” 18.06.19
Furnizare de ECHIPAMENT IT (Computere portabile, imprimante si tablete)IT in cadrul proiectului „ Împreună inovăm – Măsuri integrate de dezvoltare şi incluziune socială în comuna Traian, judeţul Ialomiţa ”, cod MySmis 103113 15.10.19
Achizitia de echipamente FEDR necesare pentru derularea activitatii echipei de management a proiectului in cadrul proiectului "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870 25.09.20
Achizitia de echipamente FEDR necesare pentru derularea activitatii echipei de management a proiectului in cadrul proiectului "O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului", cod SMIS 135870  
Contractare şi execuţie lucrări de construcţii, montaj echipamente, organizare de şantier, achiziţie şi furnizare bunuri, în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea eficienţei energetice, reabilitarea şi modernizarea instalaţiilor pavilionului nr. 45-147-01, Slobozia, I.J.J. Ialomiţa 06.09.21
Achizitia pentru echiparea bibliotecilor cu echipamente IT&C aferente obiectivului de investitii “Transformarea Bibliotecilor din Judetul Ialomita in Hub-uri de dezvoltare a competentelor digitale" 27.08.24