Feedback
I.D.: 23169889

Anularea procedurii de achizi?ie având ca obiect ”Servicii pentru organizarea unei vizite de informare ?i documentare pentru 16 bloggeri ?i fotografi de travel din România,în perioada 26 – 29 octombrie 2017”

Data publicarii
16.10.17 Exista 9.649 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
63000000-9
Termenul limita pentru depunere:
18.10.17
Pretul estimativ:
24.229,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Anularea procedurii de achizi?ie având ca obiect ”Servicii pentru organizarea unei vizite de informare ?i documentare pentru 16 bloggeri ?i fotografi de travel din România,în perioada 26 – 29 octombrie 2017”, conform Nota.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizi?ionare servicii a doi exper?i QUANTUM CLAIM pentru procedura de achizi?ie ce are ca obiect ”Achizi?ie servicii consultan?ă în dosarul nr. 19311/MHM aflat pe rolul Cur?ii Interna?ionale de Arbitraj” 29.09.14
Achizi?ie servicii de organizare sesiuni de instruire, formare, precum si vizite de monitorizare pentru proiectul RO 19.01 “Imbunatatirea starii de sanatate a popula?iei din România prin cre?terea capacita?ii de control a Tuberculozei”  
Achizi?ie servicii de organizare sesiuni de instruire, formare, precum si vizite de monitorizare pentru proiectul RO 19.01 “Imbunatatirea starii de sanatate a popula?iei din România prin cre?terea capacita?ii de control a Tuberculozei” 24.08.15
Servicii pentru organizarea unei vizite de Informare ?i documentare pentru 16 bloggeri ?i fotografi de travel din România –în perioada 26 – 29 octombrie 2017 18.10.17
Contract de achizi?ie produse având ca obiect „Sisteme de cantarire a vehiculelor rutiere”  
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia” 15.05.18
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia”  
Achizi?ionare servicii de consultan?ă externă pentru verificarea procedurilor de atribuire a contractelor de achizi?ie publică de către beneficiarii de finan?are nerambursabilă din cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră România-Bulgaria 2007-2013 28.01.16
Achizi?ia de echipamente IT în cadrul proiectului “IMPLEMENTARE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ?I ACHIZI?IE ECHIPAMENTE TIC ÎN CADRUL S.C. POWER NET CONSULTING S.R.L.” 04.06.14
"Contract de furnizare aplica?ii informatice - platformă re?ea portaluri B2B ?i platformă email marketing” pentru achizi?ionare de aplica?ii informatice în cadrul proiectului "Dezvoltarea activită?ii S.C. DIRECT CONSULTING ADVERTISING S.R.L. prin achizi?ie de sisteme informatice” 11.03.14