Derularea procesului:
Semnarea: Contractului de prestari servicii/ comanda S.E.A.P.(S.I.C.A.P.);
Audit de securitate la obiectiv. Fotografierea intregului dispozitiv de securitate (cai de acces, zona perimetrala, depozite, arhive, zone de procesare etc.). Toate afirmatiile ulterioare din documente vor fi documentate scriptic sau foto.
Completarea ,, Grilei de evaluare a riscului” – document standard de pe site-ul I.G....
Derularea procesului:
Semnarea: Contractului de prestari servicii/ comanda S.E.A.P.(S.I.C.A.P.);
Audit de securitate la obiectiv. Fotografierea intregului dispozitiv de securitate (cai de acces, zona perimetrala, depozite, arhive, zone de procesare etc.). Toate afirmatiile ulterioare din documente vor fi documentate scriptic sau foto.
Completarea ,, Grilei de evaluare a riscului” – document standard de pe site-ul I.G.P.R..
Intocmirea ,,Raportului de evaluare si tratare a riscului la securitate fizica” in care sunt inclusi urmatoarii parametri:
a) definirea parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii;
b) stabilirea metodei si a instrumentelor de lucru;
c) identificarea tuturor riscurilor la securitatea fizica, a zonelor de impact, a evenimentelor si cauzelor riscului, precum si a potentialelor consecinte;
d) analizarea riscurilor la securitatea fizica;
e) estimarea riscurilor unitatii beneficiare;
f) propunerile de masuri de securitate pentru imbunatatirea nivelului de securitate pina la un prag acceptabil,(dupa semnarea de catre beneficiar, acestea devin obligatorii in 60 de zile calendaristice).
Se preda beneficiarului, in baza unui PV, dosarul: Raportul de evaluare si tratare a riscului la securitate fizica, Grila de evaluare a riscului, Documentele suport folosite.
Cf. oferta nr. 5057.21.11.2024.