Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie:
Execuţie lucrare:2.264.068,82 lei fără TVA compusa din
Proiectare DDE : 64.280 lei fara TVA (instalatii sanitare, instalatii electrice si automa...
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie:
Execuţie lucrare:2.264.068,82 lei fără TVA compusa din
Proiectare DDE : 64.280 lei fara TVA (instalatii sanitare, instalatii electrice si automatizare si acces)
Executie lucrare : 2.199.788 lei fara TVA din care C+M :1.686.179,82
Durata contractului : 2 luni (proiectare DDE: 3 saptamani si Executie lucrare+As Build: 1 luna si 3 saptamani) conform Grafic de executie publicat
Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelele de contract.
Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se va transmite cu cel putin 5 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 2 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
Art.126 alin. (10) În cazul în care o situaţie de urgenţă, demonstrată în mod corespunzător de către entităţile contractante prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a) şi b) face imposibil de respectat perioadele prevăzute la alin. (5) sau (9), respectivele entităţi pot stabili o perioadă redusă pentru depunerea solicitărilor de participare/ofertelor, care nu poate fi mai mică de 6 zile de la data transmiterii spre publicare a anunţului de participare, respectiv transmiterii invitaţiei de participare, în cazul atribuirii unui contract de achiziţie publică de servicii sau produse, respectiv de 9 zile, în cazul unui contract de achiziţie publică de lucrări deoarece se are in vedere urgenta finalizarii executiei pana in data de 31.12.2024. Mentionam faptul ca activitatea în camera de comandă la toate centrele de dispecer este continua, intarzierea relocarii activitatii conducerii operationale (dispeceri) ar duce la intreruperea activitatii cu privire la:
- Realizarea schemelor si regimurilor de functionare programate, dispunerea sau aprobarea modificarii oferative a schimelor de functionare ale instalatiilor pentru cresterea nivelului de siguranta si economicitate;
- Monitorizarea regimurilor de functionare a retelelor electrice si in special punctelor critice, luandu-se masurile ce se impun;
- Dispunerea sau aprobarea modificarilor regimurilor si a reglajelor sistemelor de protectie prin relee si automatizari in limitele autoritatii de conducere operative;
- Realizarea conducerii operative a manevrelor de lichidare a incidentelor si avariilor sau de prevenire a acestora la echipamentele pe care le are in autoritate de coducere operativa;
- Actionarea in conformitate cu procedurile si instructiunilor specifice, pentru incadrarea parametrilor energiei electrice in limitele admise stabilite prin Standardul de performanta;
- Asigurarea derularii corespunzatoare a regimului cererilor de retragere din exploatare pentru lucrari si probe, puneri in functiune a instalatiilor noi, etc.