Acordul-cadru are ca principal obiect amenajarea, intretinerea, modernizarea si executarea lucrarilor specifice spatiilor verzi/parcuri din comuna Chiajna, care contribuie la cresterea calitatii vietii pentru locuitorii zonei.
Acordul-cadru este inteles ca un contract mixt, astfel potrivit art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 ‘’Contractele care au ca obiect cel puţin două tipuri de achiziţie publică, constând în ...
Acordul-cadru are ca principal obiect amenajarea, intretinerea, modernizarea si executarea lucrarilor specifice spatiilor verzi/parcuri din comuna Chiajna, care contribuie la cresterea calitatii vietii pentru locuitorii zonei.
Acordul-cadru este inteles ca un contract mixt, astfel potrivit art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 ‘’Contractele care au ca obiect cel puţin două tipuri de achiziţie publică, constând în lucrări, servicii sau produse, pentru a căror atribuire se aplică dispoziţiile prezentei legi se atribuie în conformitate cu dispoziţiile prezentei legi aplicabile pentru tipul de achiziţie care constituie obiectul principal al contractului în cauză.’’
In cazul de fata tipul de achizitie care constituie obiectul principal este de servicii.
Acordul-cadru are ca principal obiect amenajarea si intretinerea, modernizareaa si executarea lucrarilor specifice zonelor verzi (parcuri) din Comuna Chiajna, contribuind astfel la cresterea calitatii vietii locuitorilor comunei.
Comuna Chiajna se află într-un proces accelerat de dezvoltare urbanistică, economică şi socială, proces ce modifică echilibrul actual dintre mediul natural şi nevoia umană. În acelaşi timp, creşterea populaţiei şi limitarea teritorială, necesită măsuri de protecţie, in vederea mentinerii unui standard ridicat de viata.
La nivelul unitatii administrativ teritoriale a devenit necesara intretinerea si amenajarea spatiilor verzi in vederea creşterii factorului depoluant şi îmbunătăţirii imaginii comunei, respectiv întreţinerea spaţiilor verzi, respectiv a parcurilor, a locurilor de joacă, a dotărilor din aceste locaţii, întreţinerea mobilierului urban, etc.
a) Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 4.127.388 lei;
b) Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 1.018.214 lei;
c) Valoarea estimata, fara TVA maxima a acordului cadru: 26.093.095 lei;
d) Valoarea estimata, fara TVA minima a acordului cadru: 12.663.201 lei.
Având în vedere faptul că documentaţia de atribuire conţine un set minim de informaţii specifice referitoare la estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului Acord Cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata Acordului Cadru, subliniem faptul că aceste cantităţi minime şi maxime pe care Autoritatea Contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în Acordul Cadru reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului Acord Cadru, şi nu cantităţile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile reale ale Autorităţii Contractante.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Tipurile de activitati/servicii sunt descrise in caietul de sarcini si Anexa la acesta din Sectiunea Documentatia de atribuire.
Rugam ca solicitarile de clarificari sa fie transmise in format editabil.