Acordul-cadru are ca principal obiect amenajarea, intretinerea, modernizarea si executarea lucrarilor specifice spatiilor
verzi/parcuri din comuna Chiajna, care contribuie la cresterea calitatii vietii pentru locuitorii zonei.Acordul-cadru este
inteles ca un contract mixt, astfel potrivit art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 ‘’Contractele care au ca obiect cel puţin
două tipuri de achiziţie publică...
Acordul-cadru are ca principal obiect amenajarea, intretinerea, modernizarea si executarea lucrarilor specifice spatiilor
verzi/parcuri din comuna Chiajna, care contribuie la cresterea calitatii vietii pentru locuitorii zonei.Acordul-cadru este
inteles ca un contract mixt, astfel potrivit art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 ‘’Contractele care au ca obiect cel puţin
două tipuri de achiziţie publică, constând în lucrări, servicii sau produse, pentru a căror atribuire se aplică dispoziţiile
prezentei legi se atribuie în conformitate cu dispoziţiile prezentei legi aplicabile pentru tipul de achiziţie care constituie
obiectul principal al contractului în cauză.’’In cazul de fata tipul de achizitie care constituie obiectul principal este
de servicii. Acordul-cadru are ca principal obiect amenajarea si intretinerea, modernizareaa si executarea lucrarilor specifice
zonelor verzi (parcuri) din Comuna Chiajna, contribuind astfel la cresterea calitatii vietii locuitorilor comunei.Comuna Chiajna
se află într-un proces accelerat de dezvoltare urbanistică, economică şi socială, proces ce modifică echilibrul actual dintre
mediul natural şi nevoia umană. În acelaşi timp, creşterea populaţiei şi limitarea teritorială, necesită măsuri de protecţie,
in vederea mentinerii unui standard ridicat de viata.La nivelul unitatii administrativ teritoriale a devenit necesara intretinerea
si amenajarea spatiilor verzi in vederea creşterii factorului depoluant şi îmbunătăţirii imaginii comunei, respectiv întreținerea
spațiilor verzi, respectiv a parcurilor, a locurilor de joacă, a dotărilor din aceste locații, întreţinerea mobilierului urban,
etc.a) Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 4.127.388 lei;b) Valoarea estimata, fara TVA, a
celui mai mic contract subsecvent: 1.018.214 lei;c) Valoarea estimata, fara TVA maxima a acordului cadru: 26.093.095 lei;
d) Valoarea estimata, fara TVA minima a acordului cadru: 12.663.201 lei. Având în vedere faptul că documentația de atribuire
conține un set minim de informații specifice referitoare la estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate
pe durata întregului Acord Cadru, precum și estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea face obiectul unui singur
contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata Acordului Cadru, subliniem faptul că aceste cantități
minime și maxime pe care Autoritatea Contractantă le stabilește inițial în documentația de atribuire și ulterior în Acordul
Cadru reprezintă estimări ale unor cantități care ar putea fi solicitate pe durata întregului Acord Cadru, și nu cantitățile
exacte care vor fi achiziționate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcție
de necesitățile reale ale Autorității Contractante. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data
limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a
11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.Tipurile de activitati/servicii sunt descrise in caietul
de sarcini si Anexa la acesta din Sectiunea Documentatia de atribuire.Rugam ca solicitarile de clarificari sa fie transmise
in format editabil.