Contract de lucrari "AMENAJARE TROTUARE SI PISTE DE BICICLETE STR. INFRATIRII,ORAS BAICOI,JUD. PRAHOVA"
Astfel, traseul viitorului trotuar este propus pe partea dreaptă a străzii Înfrăţirii (DJ 215), sensul de la intersecţia DJ100F către DN1 în intravilanul localităţii Băicoi.
e) sursele de apa, energie electrica, gaze, telefon si altele asemenea pentru lucrari definitive si provizorii
Pe amplasament, exista retele de al...
Contract de lucrari "AMENAJARE TROTUARE SI PISTE DE BICICLETE STR. INFRATIRII,ORAS BAICOI,JUD. PRAHOVA"
Astfel, traseul viitorului trotuar este propus pe partea dreaptă a străzii Înfrăţirii (DJ 215), sensul de la intersecţia DJ100F către DN1 în intravilanul localităţii Băicoi.
e) sursele de apa, energie electrica, gaze, telefon si altele asemenea pentru lucrari definitive si provizorii
Pe amplasament, exista retele de alimentare cu apa subterana, gaze si electricitate.
f) devierile si protejarile de utilitati afectate
Pentru realizarea lucrărilor nu sunt necesare mutări ale reţelelor existente de utilităţi .
Dacă în timpul execuţiei lucrărilor, vor fi întâlnite şi alte utilităţi acestea vor fi mutate sau protejate în conformitate cu avizele date de deţinătorii acestora.
g) caile de acces permanente, caile de comunicatii si altele asemenea
Accesul in santier, precum si aprovizionarea cu materiale se va face pe drumurile care strabat orasul Baicoi.
h) caile de acces provizorii
Lucrarea nu necesita cai de acces provizorii, accesul in timpul executiei realizandu-se pe strazile existente.
i) bunuri de patrimoniu cultural imobil
In tema de proiectare nu s-a specificat existenta unor monumente istorice/de arhitectura sau situri arheologice pe amplasament sau in zona imediat invecinata. Nu sunt cunoscute, conform temei de proiectare situri arheologice in amplasamentul investitiei. De asemenea, amplasamentul nu constituie un bun de patrimoniu cultural.
2.2. Solutia tehnica cuprinzand:
a) caracteristici tehnice si parametri specifici obiectivului de investitii
Lungimea totala este de 2241 m;
Traseul in plan
Traseul urmăreste atat proprietăţile cetatenilor, cat si drumul existent, fiind alcătuit din aliniamente si curbe usoare.
Profilul longitudinal
Din punct de vedere al profilului longitudinal, declivităţile au valori mici si medii.
Profilul transversal
Profilul existent este lanivelulterenului.
Panteletransversale sunt necorespunzătoare.
Lăţimeaintredrumul existent silimitele de proprietateestevariabila, de 3,00 – 5,00 m.
Scurgerea apelor
Lucrarile proiectate nu influenteaza scurgerea apelor.Apele pluviale se scurg liber , deoarece pantele longitudinale si transversale permit acest lucru.
Structura rutiera
Structura de rezistenţă ar putea fi suplă, conform Normativului AND550/1999, sau rigidaconform normativului NP 081-2002, rezultată în baza calcului de dimensionare.
Soluţia tehnica aleasa este:
• 4 cm BA8
• 10 cm beton C 16/20
• 10-15 cm balast
• Sapatura la cota de fundare
Traficul
Toate punctele de lucru vor fi semnalizate corespunzator legislatiei rutiere si a celei de protectie a muncii.