Execuţia de lucrări cuprinde doua obiecte principale : Lot 1 – execuţie lucrări pentru amenajare teren de sport multifuncţional şcoala gimnaziala nr. 7 – Colegiul Economic Emanuil Gojdu (fosta scoală generala nr. 7) municipiul Hunedoara, judeţul Hunedoara; Lot 2 – execuţie lucrări pentru amenajare teren de sport multifuncţional Colegiul National Iancu de Hunedoara, municipiul Hunedoara, judeţul Hunedoara;
Terenurile de spo...
Execuţia de lucrări cuprinde doua obiecte principale : Lot 1 – execuţie lucrări pentru amenajare teren de sport multifuncţional şcoala gimnaziala nr. 7 – Colegiul Economic Emanuil Gojdu (fosta scoală generala nr. 7) municipiul Hunedoara, judeţul Hunedoara; Lot 2 – execuţie lucrări pentru amenajare teren de sport multifuncţional Colegiul National Iancu de Hunedoara, municipiul Hunedoara, judeţul Hunedoara;
Terenurile de sport care urmează a fi realizate vor avea dimensiunile necesare pentru practicarea următoarelor activităţi sportive: minifotbal, handbal, respectiv 20 m x 40 m in interiorul liniilor de joc, cu un spatiu de siguranta de 2,5 m dispus perimetral.
Se propune executia urmatoarelor lucrari: realizare imprejmuire metalica, executie gazon sintetic, dotarea terenului cu doua porti metalice si realizarea iluminatului nocturn. Se are in vedere:
• asigurarea unor conditii calitative ridicate pentru practicarea handbalului si minifotbalului, sporturi care atrag din ce in ce mai multi tineri din municipiul Hunedoara;
• asigurarea atragerii tinerilor catre miscare in aer liber in decrimentul activitatilor sedentare prin crearea unor terenuri de sport la nivelul celor mai ridicate standarde existente in domeniu;
• adaugarea unui plus valoare insemnat pentru complexele sportive ale siturilor studiate;
Contractul/contractele avand ca obiect „Amenajare teren de sport multifunctional scoala gimnaziala nr. 7 – Colegiul Economic Emanuil Gojdu (fosta scoala generala nr. 7) din municipiul Hunedoara, judetul Hunedoara si amenajare teren de sport multifunctional Colegiul National Iancu de Hunedoara, municipiul Hunedoara, judetul Hunedoara” se va derula, dupa cum urmeaza: LOT 1 – durata de executie lucrari de maxim 6 luni; LOT 2 – durata de executie lucrari de maxim 6 luni;
Modificarea contractului/contractelor in cursul perioadei sale de valabilitate se poate realiza fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.