Sector 1 - se desfasoara pe drumul comunal DC69B intre cimitir (DV11A) si DJ674:
- tronson cimitir (DV11A) - Ogas Urda cu o lungime totala de 605 m, pichet P1-P40, conf. planului de situatie.
Lucrarile de amenajare a sistemului de colectare si evacuare a apelor pe acest tronson constau in profilarea , aducerea la cota si betonarea a 502,5m sant si executia a 10 accese la proprietati.
Asigurarea accesului auto si pietonal ...
Sector 1 - se desfasoara pe drumul comunal DC69B intre cimitir (DV11A) si DJ674:
- tronson cimitir (DV11A) - Ogas Urda cu o lungime totala de 605 m, pichet P1-P40, conf. planului de situatie.
Lucrarile de amenajare a sistemului de colectare si evacuare a apelor pe acest tronson constau in profilarea , aducerea la cota si betonarea a 502,5m sant si executia a 10 accese la proprietati.
Asigurarea accesului auto si pietonal catre proprietati se realizeaza prin podete de acces noi efectuate in scopul uniformizarii din punct de vedere estetic si al dimensionarii hidraulice conform sectiunii de scurgere a apelor pluviale dimensionate astfel:
- podet tubular ?600 – 1 buc, L=10 m;
- podete tubulare ?800- 2 buc, Lt=10 m;
- podete tubulare ?1000- 7 buc, Lt= 40m;
Accesul „la gater” din podet ?1000mm cu , L=10 m se repozitioneaza, in vederea unei mai bune preluari a apelor din santul longitudinal;
Accesul “ la grajduri” din podet ?1000 , L=20m, se va definitiva prin executia de timpane si coronamente;
- tronson Ogas Urda-DJ674 cu o lungime de 43,7m, pichet P43-P46 conf. planului de situatie
Lucrarile de amenajare a sistemului de colectare si evacuare a apelor pe acest tronson consta in profilarea , aducerea la cota si betonarea a 38,7m sant si executia a unui acces la proprietate din podet ?400 – 1 buc, L=5 m.
Podetul casetat peste ogasul Urda de la km 0+610 este realizat din casete C3 cu deschiderea de 3m, latimea drumului in zona podetului fiind de 4m – 4,10m.
Conform temei de proiectare se va realiza largirea podetului cu o caseta C3 amplasata in partea de amonte a podetului existent. Pentru protectia circulatiei rutiere si pietonale se vor realiza parapeti de protectie mixt din beton armat si parapet pietonal metalic (26kg/ml).
Se vor reface placile de racordare la podet 2bucx3mx5m din beton C25/30 de 0,15cm grosime, armate cu plasa sudata tip STNB ? 8/100.
Se vor executa racorduri cu terasamentul prin aripi de racordare, amonte si aval (aripile vor avea si rol de protectie a malurilor la eroziune). Aripile se vor executa cu elevatia din beton C25/30 cu lungimea de 3m fiecare si h elevatievariabila(2,40-1,90), iar fundatia va fi din beton C16/20 conform detaliului anexat.
In vederea combaterii fenomenului de eroziune a talvegului albiei ogasului in amonte, acesta se va proteja prin pereerea pe o latime de 3m si lungime de 12m (S=36mp,inclusiv suprafata din casete) cu pereu din piatra bruta in grosime de 20cm.
In aval de podetul casetat, albia se va regulariza si pereea pe L=29m, cu o suprafata medie de 6,18mp/ml (S= 180mp). Pereerea se va realiza prin turnarea la fata locului in campuri de 1,50-2,00m a betonului C25/30 in grosime de 10cm pe strat de balast de 10cm. Lungimea totala de amenajat a ogasului Urda este de 43m.Pentru protectia la eroziune a lucrarilor de pereere, la capetele acestora sau prevazut pinteni de beton C16/20, cu latimea de 0,40m si adincimea de 0,80m.
Santurile betonate sunt de sectiune trapezoidala, cu latimea variabi