Proiectul prezinta lucrarile de reparatii necesare pentru consolidarea unor parcaje existente, sau amenajarea unor parcaje noi în spatele blocurilor de locuinţe MG23-MG25, MG29-MG3 amplasate cu faţa principală la Bulevardul Callatis şi blocurile de locuinţe N1,N2,N3,N4, amplasate cu faţada principală spre strada M.I.Dobrogeanu, care prezintă următoarele suprafeţe:
- Blocurile MG23-MG25 – amenajare parcaj: 520 mp = 32 locu...
Proiectul prezinta lucrarile de reparatii necesare pentru consolidarea unor parcaje existente, sau amenajarea unor parcaje noi în spatele blocurilor de locuinţe MG23-MG25, MG29-MG3 amplasate cu faţa principală la Bulevardul Callatis şi blocurile de locuinţe N1,N2,N3,N4, amplasate cu faţada principală spre strada M.I.Dobrogeanu, care prezintă următoarele suprafeţe:
- Blocurile MG23-MG25 – amenajare parcaj: 520 mp = 32 locuri
- Bloc MG29-MG33 – amenajare parcaj: 375,00 mp=26 locuri
- Blocurile N1,N2,N3,N4 – amenajare parcaj: 1052,50 mp
- Blocurile N1,N2,N3,N4– lucrări de reparaţii la accesul carosabil în spatele blocurilor N1,N2,N3,N4(1007,50mp) +trotuarul de încadrare al acesului carosabil (232,50mp)=1240mp
- Total 3187,50 mp
Numar total de locuri de parcare proiectate 124
Amenajarea parcajelor si a caii lor de acces proiectate , va fi realizata cu un sistem rutier alcatuit din urmatoarele straturi :
• 18 cm imbracaminte din beton de ciment clasa BcR 3,5
• hartie Kraft 160 g/mp/folie polietilena
• 2cm nisip de protectie
• 15 cm piatra sparta cu impanare
• 7 cm strat izolator de nisip
lncadrarea se va face cu borduri prefabricate din beton de 20 x 25 cm, asezate pe o fundatie din beton de 30 x 35 cm, montarea lor realizându-se cu 10 cm deasupra suprafeţei finite a stratului de uzură.
Trasarea lucrarilor :
Se va face prin metode topografice, realizandu-se transpunerea in teren a elementelor geometrice de legatura (distante, unghiuri, coordonate) stabilite prin proiectul de executie.Etapele de trasare sunt: identificarea bornelor topo existente si creearea unei retele de sprijin in zona; trasarea axului proiectat; materializarea pe teren a axului proiectat cu ajutorul tarusilor; amplasarea de tarusi martori, la punctele caracteristice.
Ordinea de executie a lucrarilor d.p.d.v tehnologic:
• Verificarea parcajului proiectat, d.p.d.v al al existentei retelelor de utilitati de pe suprafata acestuia;
• Trasarea axului caii de acces
• Executarea sapaturilor la cotele stabilite in proiect
• Asterneerea pe suprafata carosabila, a stratului izolator de nisip in grosime de 7 cm;
• Asternerea urmatorului strat de piatra sparta, sort 25-63 mm in grosime de 15 cm;
• Asternerea nisipului de protectie in grosime de 2 cm;
• Ridicarea la cotele finite ale imbracamintei din beton de ciment; a capacelor caminelor ;
• Asternerea peste nisipul de protective a hartiei Kraft sau a foliei de polietilena;
• Incadrarea cu bordure de 20x25 cm a carosabilului si caii lui de acces;
• Incadrarea cu bordure de 10x15 cm a aleilor pietonale si trotuarelor proiectate;
• Asternerea pe carosabil, a imbaracamintei de beton de ciment cu grosimea de 18 cm, clasa Bc R3,5 sub forma de dale cu dimensiunile de 5,00 x 4,00 m, cu rosturi de contractie transversal, de contact longitudinal si dilatatie transversal, colmatate cu mastic bituminous;
• Asternerea pe suprafata trotuarelor, a stratului isolator de nisip, urmata de cea a imbaracamintei din beton de ciment clasa C8/10, realizata sub forma de dale cu dimensiunile de 5,00 x 1,50 m, cu rosturi de contractie transversal, colmatate cu mastic bituminos.
Toate aceste lucrari vor fi executate conform Caietelor de sarcini, parte integranta a Proiectului tehnic.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor:12 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor.