Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta “Amenajare parc comuna Darasti, jud.Ilfov”.
Valoarea totala estimata a contractului este de 1.895.460,65 lei fără TVA constituita astfel (conform Deviz General al obiectivului de investitii):
Cap. 1.2 Amenajarea terenului 35.000,00 lei fara TVA
Cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala 15.000,00 lei fara TVA
Cap. 1...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta “Amenajare parc comuna Darasti, jud.Ilfov”.
Valoarea totala estimata a contractului este de 1.895.460,65 lei fără TVA constituita astfel (conform Deviz General al obiectivului de investitii):
Cap. 1.2 Amenajarea terenului 35.000,00 lei fara TVA
Cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala 15.000,00 lei fara TVA
Cap. 1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor 15.000,00 lei fara TVA
Cap. 4.1.1 Adaptare la teren a proiectului 162.132,48 lei fara TVA
Cap. 4.1.2 Alei, garduri, alee de interventie 289.931,62 lei fara TVA
Cap. 4.1.3 Amenajare loc de joaca 127.786,20 lei fara TVA
Cap. 4.1.4 Amenajari peisagere 164.712,34 lei fara TVA
Cap. 4.1.5 Teren sport 376.332,99 lei fara TVA
Cap. 4.1.6 Lucrari, instalatii 176.104,23 lei fara TVA
Cap. 4.1.7 Fantana arteziana 30.200,78 lei fara TVA
Cap. 4.5 Dotari 475.716,00 lei fara TVA
Cap. 5.1 Organizare de santier 27.544,01 lei fara TVA
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în devizul proiectului (cap. 5.3) respectiv suma de 68.860,03 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice. Descrierea detaliata lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseste în Caietul de sarcini, publicat odata cu prezentul anunt de participare.
In aplicarea dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: în a 6 -a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.