Pentru realizarea obiectivului de investitii "Amenajare intersectie drum comunal DC 9 – DE 584 (DN 21) -De 205, comuna Tichilesti, judetul Braila" se are in vedere urmatoarele lucrari:
– banda de stocaj de 3.50 m latime, pe DN 21, pentru virajul la stanga (dinspre Braila spre Tichilesti), pe o lungime de 50 m, cu o pana de racordare de 35 m;
– banda de incadrare la dreapta (dinspre Tichilesti spre Slobozia), de 3.50 m lat...
Pentru realizarea obiectivului de investitii "Amenajare intersectie drum comunal DC 9 – DE 584 (DN 21) -De 205, comuna Tichilesti, judetul Braila" se are in vedere urmatoarele lucrari:
– banda de stocaj de 3.50 m latime, pe DN 21, pentru virajul la stanga (dinspre Braila spre Tichilesti), pe o lungime de 50 m, cu o pana de racordare de 35 m;
– banda de incadrare la dreapta (dinspre Tichilesti spre Slobozia), de 3.50 m latime, pe o lungime de 50 m, cu pana de racordare de 35 m;
– amenajarea virajului de dreapta la intrare (dinspre Slobozia spre Tichilesti) cu banda de decelerare de 4.00 m latime, pe o lungime de 70 m, cu pana de racordare de 35 m;
– amenajarea virajului de dreapta la iesire (dinspre Tichilesti spre Braila) cu banda de accelerare de 4.00 m latime, pe o lungime de 70 m, cu pana de racordare de 35 m;
– amenajarea virajului de dreapta la intrare, dinspre Braila spre DE 205 si la iesire , dinspre DE 205 spre Slobozia cu racordare simpla la drumul national;
– sistem de iluminat in solutie independenta cu panouri fotovoltaice.
Casetele de largire necesare asigurarii noilor elemente geometrice proiectate ale intersectiei se vor realiza cu urmatoarea structura :
– 4 cm strat de uzură din MAS16rul PMB 45/80 conform AND 605/2016 – SR EN 13108;
– 6 cm strat de legătură din BAD22,4 leg PMB 45/80 conform AND 605/2016 – SR EN 13108-1;
– 10 cm strat de baza AB31,5 baza 50/70 conform AND 605/2016 – SR EN 13108-1;
– 20 cm strat de fundaţie superior din piatră spartă conform SR EN 13043/2013, SR EN 12620-A1 si STAS 6400- 84;
– 35 cm strat de fundaţie inferior din balast conform SR EN 13043/2013, SR EN 12620-A1 si STAS 6400-84;
– 10 cm strat de forma din balast .
Acostamentele vor fi executate din piatra sparta/balast odata cu structura rutiera, pe intreaga grosime a acesteia.
Insulele denivelate vor fi realizate cu borduri tesite, cu o inaltime de maxim 5 cm si cu urmatoarea alcatuire:
– 6 cm pavele autoblocante de culoare verde;
– 4 cm strat din nisip ;
– 20 cm strat din balast ;
– desfacere sistem rutier existent.
Pe drumul de expolatatie DE 205 se va amenaja insula separatoare din marcaj.
Valoarea estimata totala a contractului este de 1.803.006,79 lei fara TVA, din care:
- cheltuieli pentru relocare/protectia utilitatilor - 5.000,00 lei fara TVA
- cheltuieli pentru investitia de baza – 1.762.751,75 lei fara TVA
- organizare de santier – 35.255,04 lei fara TVA
la care se pot adauga cheltuielile diverse si neprevazute care vor fi decontate doar daca este cazul.
Cheltuielile diverse si neprevazute reprezinta cheltuielile incluse in devizul general al obiectivului de investitii, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizeaza in functie de necesitati, prin incheierea unui act aditional la contractul initial. Actul aditional va reprezenta expresia aplicarii mecanice a clauzelor contractuale/unei modificari nesubstantiale in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Perioada de garantie a lucrarii este de 36 luni de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Perioada de timp efectiva de executare a lucrarilor prevazute in proiectul tehnic este de 6 luni. Finantarea obiectivului - fonduri de la bugetul local.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 10 zile. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.