Feedback
I.D.: 86371046

Amenajare intersectie DN1 KM 616+550 com. OSORHEI, jud. BIHOR

Data publicarii
31.08.23 Exista 111.472 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233127-5
Termenul limita pentru depunere:
25.09.23
Pretul estimativ:
996.242,29 RON - 996.242,29 RON
Documente participare:
  1. Contract model_signed.pdf
  2. Caiet de sarcini_signed.pdf
  3. FORMULARE.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Amenajare intersectie DN1 KM 616+550 com. OSORHEI, jud. BIHOR Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art.221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art.221 alin.7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire conform art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele mod...
Amenajare intersectie DN1 KM 616+550 com. OSORHEI, jud. BIHOR Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art.221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art.221 alin.7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire conform art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele: A. Partile contractului - din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nu atrag crearea unei personae juridice noi, al schimbarii sediului social; - privind posibilitatea inlocuirii contractantului initial B. Pretul contractului - diferentele rezultate în urma remăsurătorilor definite la art. 1 alin(6) lit. e) din Instructiunea ANAP nr. 1 din 08.01.2021, care presupun ca sumele datorate să fie calculate în funcţie de cantităţile de lucrări real executate, pe baza preţurilor stabilite în propunerea financiară; se vor include în această categorie diferenţele de cantităţi dintre cele estimate la nivelul proiectului tehnic şi cele executate; nu pot fi considerate remăsurători diferenţele dintre cantităţile estimate în listele de cantităţi din proiectul tehnic şi cantităţile real executate atunci când aceste diferenţe sunt cauzate de o modificare a proiectului tehnic, respectiv a soluţiei tehnice; creşterea preţului contractului reprezentată de valoarea netă a diferenţelor rezultate din remăsurători C. Durata contractului; - in cazul unor modificari legislative si/sau ale procedurilor interne, ce pot surveni anterior incetarii duratei contractului, precum si/sau in cazul unor conditii meteo deosebite. D. Începerea şi executia lucrarilor; - in cazul unor solicitari suplimentare de documente din partea celor 2 parti contractante si/sau inspectii/verificari suplimentare care pot aparea pe parcursul derularii contractului, in vederea indeplinirii obiectului acestuia, precum si pentru o buna gestionare a derularii contractului; - in cazul unor eventuale inlocuiri de materiale care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire; E. Finalizarea si receptia lucrarilor; -eventualele refaceri (inlocuiri) de lucrari care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in Documentatia de atribuire. F. Subcontractanti: introducerea/schimbarea subcontractantilor/exprimarea optiunii acestora de a fi platiti direct de Achizitor se poate opera in vederea unei mai bune gestionari/derulari a contractului. G. Modalităţi de plată şi recuperare a creanţelor: în cazul unor modificări legislative. Contractul poate fi modificat in conditiile prevazute de art.221 lit.(1) lit. e si f din Legea nr.98/2016. Alte situatii vor fi interpretate de autoritatea contractanta prin prisma art.221 alin.(1) lit.b si/sau lit.c din Legea nr.98/2016. A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este cu cel putin 5 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu