Obiectivul de investitii, respectiv imobilul este situat in municipiul Hunedoara, B-dul Libertăţii, nr.17, fiind construit în anul 1935. Regimul de înălţime este D+P+1E şi are o suprafaţă construită de 984,350 mp şi suprafaţa construită desfăşurată de 2.952,770 mp.
Construcţia include spaţii administrative, birouri, casa scării şi grupuri sanitare.
Se doreste incheierea unui contract de lucrari pentru „Amenajare holuri s...
Obiectivul de investitii, respectiv imobilul este situat in municipiul Hunedoara, B-dul Libertăţii, nr.17, fiind construit în anul 1935. Regimul de înălţime este D+P+1E şi are o suprafaţă construită de 984,350 mp şi suprafaţa construită desfăşurată de 2.952,770 mp.
Construcţia include spaţii administrative, birouri, casa scării şi grupuri sanitare.
Se doreste incheierea unui contract de lucrari pentru „Amenajare holuri si grupuri sanitare la sediul Primariei municipiului Hunedoara, Bdul Libertatii nr. 17”, avand in vedere ca la sediul vechi al Primariei municipiului Hunedoara nu s-au mai efectuat lucrari de reparatii si igienizarea holurilor de foarte multi ani, motiv pentru care este necesar a se efectua lucrari in acest sens, care vor consta in:
- gletuire si zugravire pereti si tavan hol principal de acces si casa scarii, parter;
- la holuri parter: demontare lambriu existent si realizare placaj din PAL melaminat, plafoane suspendate din gips-carton prevazute cu lumina perimetrala;
- la holuri etaj: realizare placaj din PAL melaminat, plafoane suspendate din gips-carton prevazute cu lumina perimetrala;
- reabilitarea grupurilor sanitare (un grup sanitar situat la parter, partea dreapta dinspre intrarea principala, un grup sanitar situat la etaj, in partea stanga);
- reabilitarea instalatiilor electrice de iluminat interioare;
Termenul de executie al contractul avand ca obiect: „Amenajare holuri si grupuri sanitare la sediul Primariei municipiului Hunedoara, Bdul Libertatii nr. 17” este de 6 luni.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate se poate realiza fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.