In cadrul contractului "Amenajare Centrala Termica la Sectia Exterioara cu paturi CF Buzau(transformare punct termic in centrala termica)" se vor executa lucrari de montaj utilaje centrale/cazane termice, instalatii de utilizare gaze naturale, instalatii electrice interioare in conformitate cu documentatia PT(mai exact-transformarea actualului punct termic, situat la subsolul Ambulatoriului de Specialitate CF Buzău, în cent...
In cadrul contractului "Amenajare Centrala Termica la Sectia Exterioara cu paturi CF Buzau(transformare punct termic in centrala termica)" se vor executa lucrari de montaj utilaje centrale/cazane termice, instalatii de utilizare gaze naturale, instalatii electrice interioare in conformitate cu documentatia PT(mai exact-transformarea actualului punct termic, situat la subsolul Ambulatoriului de Specialitate CF Buzău, în centrală termică).
Valoarea achizitiei este estimata la 1.121.213,74 lei din care:
- Cap.4.1 "Constructii si instalatii" = 509.614,76 lei;
- Cap.4.2 "Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale" = 226.916,58 lei;
- Cap.4.3 "Utilaje,echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj" = 376.085. 40lei
- Cap.4.5 "Dotari" = 1232,00 lei
- Cap.5.1.1 "Organizare de santier" = 7365,00 lei.
Părţile au dreptul, pe durata Contractului, de a conveni modificarea şi/sau completarea clauzelor acestuia, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, cu acordul Părţilor, fără a afecta caracterul general al Contractului, în limitele Legii şi în aplicarea prevederilor prevăzute de art. 221-222 din Legea nr. 98/2016, coroborate cu prevederile referitoare la modificări contractuale din HG nr. 395/2016 (art. 164 şi 165).
In conformitate cu prevederile art.160 alin(1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizirie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu art.161 alin.(2) din Legea 98/2016 Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.