Feedback
I.D.: 56166256

Amenajări în vederea autorizării ISU "Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri" - faza proiect tehnic+execuţie

Data publicarii
20.04.21 Exista 140.062 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2 71322000-1 79714000-2
Termenul limita pentru depunere:
17.05.21
Pretul estimativ:
921.893,04 RON - 921.893,04 RON
Documente participare:
  1. SCHEMA DEMISOL -DS 2-16.12.2020 .jpg
  2. PLAN DEMISOL -DS 2-16.12.2020.jpg
  3. SCHEMA PARTER -DS 2-16.12.2020.jpg
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Amenajări în vederea autorizării ISU "Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri" - faza proiect tehnic+execuţie. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:20...
Amenajări în vederea autorizării ISU "Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri" - faza proiect tehnic+execuţie. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:20. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că incheierea contractului este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat în cazul neincheierii contractului în urma prezentei proceduri de achiziţie, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii de curaţenie şi igienizare pentru centrele de vaccinare, de împărţite în cinci loturi, respectiv: LOT 1 -Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare CATTIA situat pe strada Institutului Nr.35; LOT 2 - Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare fost punct termic - strada Gloriei Nr.13; LOT 3- Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare fost cinematograf Popular situat pe strada Mureşenilor; LOT 4 -Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare SALA SPORTURILOR situat pe B-dul Gării; LOT 5 - Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE situat pe strada Gladiolelor; 26.03.21
Echipamente medicale M.S. (inclusiv instalare şi punere în funcţiune) 18.05.23
Achiziţia de dezinfectanţi de mâini, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de alcool, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de clor, măşti de protecţie şi prosoape de hârtie împăturite de tip Z pentru acoperirea necesarului privind protecţia elevilor, a personalului didactic şi nedidactic din unităţiile/ instituţiile de învăţământ preuniversitar din Muncipiul Braşov, impartita pe 5 loturi 10.05.21
Contract de achiziţie publică pentru furnizarea de camere video, cu un singur operator/lot 25.11.21
,,Echipamente TIC pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Braşov" pentru proiectul ,,Dotarea unităţilor de învăţământ preuniversitar public din municipiul Braşov cu echipamente mobile din domeniul TIC în contextul riscului de infecţie cu coronavirus SARS-CoV-2", SMIS 146370, respectiv: LOT 1: Tablete + Sistem management dispozitiv (cu abonament lunar la internet pe o perioadă de minim 24 luni, inclus în valoarea de achiziţie) – 1357 bucăţi; LOT 2: Laptop +Tableta grafica - 2.161 buc, - Sistem Desktop + Monitor - 260 buc, - Camera web conferinţă - 1097 buc, - Proiector - 732 buc, - Ecran proiecţie - 574 buc, - Tablă Interactivă - 942 buc; 29.10.21
,,Echipamente TIC pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Braşov" pentru proiectul ,,Dotarea unităţilor de învăţământ preuniversitar public din municipiul Braşov cu echipamente mobile din domeniul TIC în contextul riscului de infecţie cu coronavirus SARS-CoV-2", SMIS 146370 15.07.22
Execuţia lucrărilor de proiectare si execuţie - construire sanie de vară în Poiana Braşov.  
Modernizare partial strada 15 Noiembrie, de la nr. 13, pana la strada Sergent Boieriu Nicolae, bl. 15A 27.03.24
Furnizare energie electrică pentru 78 Persoane Juridice, cu 549 puncte de consum aferente, aflate sub autoritatea Consiliului Local Braşov, conform loturilor : LOT 1 - Anexa nr.1 - JT; LOT 2 - Anexa nr.2 - MT ; LOT 3 - Anexa nr. 3 - JT-IP 11.11.22
Furnizare energie electrică pentru 78 Persoane Juridice, cu 549 puncte de consum aferente, aflate sub autoritatea Consiliului Local Braşov, conform loturilor : LOT 1 - Anexa nr.1 - JT; LOT 2 - Anexa nr.2 - MT ; LOT 3 - Anexa nr. 3 - JT-IP 11.11.22