Feedback
I.D.: 69590921

Alimente pentru rezidenţii din cadrul centrelor DGASPC Cluj

Data publicarii
29.05.22 Exista 272.372 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 15897200-4
Termenul limita pentru depunere:
28.06.22
Pretul estimativ:
1.321,29 RON - 1.703.491,94 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini-semnat.pdf
  2. Formulare-semnat.pdf
  3. Proiect Acord Cadru de furnizare si Contract subsecvent-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Această achiziţie vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pe 12 de luni, în vederea asigurării necesarului de hrană pentru beneficiarii copii şi adulţi aflaţi în unităţile rezidenţiale aflate în subordinea DGASPC Cluj. Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord –cadru pe 12 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii ...
Această achiziţie vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pe 12 de luni, în vederea asigurării necesarului de hrană pentru beneficiarii copii şi adulţi aflaţi în unităţile rezidenţiale aflate în subordinea DGASPC Cluj. Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord –cadru pe 12 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent se regăsesc în Caiet de sarcini. Ultimul contract subsecvent poate depăşi durata acordului-cadru. Valoarea celui mai mare contract subsecvent/Lot 1 - Alimente este de 631.389,00 lei fără TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent/Lot 2 - Conserve de alimente este de 220.356,97 lei fără TVA. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin SICAP, intr-un termen de cel mult 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din Legea 98/2016. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SICAP in termen de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu