Feedback
I.D.: 51524185

Alimente Diverse

Data publicarii
13.11.20 Exista 101.869 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15100000-9
Termenul limita pentru depunere:
17.12.20
Pretul estimativ:
4.057.428,00 RON - 5.346.300,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1099825.pdf
  2. MODEL ACORD CADRU -CONTRACT SUBSECVENT.pdf
  3. Formulare.doc
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare "Alimente Diverse" Avand in vedere faptul ca Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare este un spital care asigura asistenta medicala de specialitate ,preventiva,curativa,de urgenta ,de recuperare,de ingrijiri in caz de graviditate si maternitate precum si a copiilor si nou-nascutilor,necesitatea asigurarii cu “Alimente diverse" in functie de numarul de pacienti si diversitatea cazuisticii medicale ,in baza referatul...
Furnizare "Alimente Diverse" Avand in vedere faptul ca Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare este un spital care asigura asistenta medicala de specialitate ,preventiva,curativa,de urgenta ,de recuperare,de ingrijiri in caz de graviditate si maternitate precum si a copiilor si nou-nascutilor,necesitatea asigurarii cu “Alimente diverse" in functie de numarul de pacienti si diversitatea cazuisticii medicale ,in baza referatului de necesitate nr. 158/27.10.2020 a fost stabilita si asumata, necesitatea achizitionarii alimentelor diverse. Produsele alimentare care fac obiectul licitatiei sunt absolut necesare pentru asigurarea hranei zilnice pe categorii de diete/meniuri si regimuri alimentare. In cadrul acestei licitatii sunt cuprinse si formulele de lapte praf speciale pentru copii internati in cele 3 sectii ale SJUSM. Avand in vedere faptul ca blocul alimentar care apartine SJUSM asigura trei mese principale pe zi (mic dejun, pranz si cina) care cuprind preparate lichide si preparate de baza+ garnitura si in unele cazuri si desert sau suplimente nutritionale, este imperios necesar a se achizitiona alimentele enumerate in caietul de sarcini. Referatul de necesitate cuprinde cantitati minime si maxime deoarece nu se cunosc in momentul de fata cantitatile exacte ce urmeaza a fi cumparate pe o perioada de 12 luni, deorece nu se cunoaste in momentul de fata numarul de pacienti si felurile de diete/meniuri in urmatoarele 12 luni. Denumirea loturilor, cantitatile minime si maxime sunt precizate in Anexa la Strategia de Contractare si in Caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa CS: lunar/trimestrial/anual sau ori de cate ori este necesar, in functie necesitatile autoritatii contractante. AC: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini- Anexa1; CS: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini-Anexa 1; CS: Pentru fiecare lot in parte, val est min si max a unui CS in conformitate cu prevederile Anexei la strategia de contractare. Pentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui mai mare contract subsecvent = cant max a CS de mai sus pe 12 luni, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini-Anexa1; Achizitorul nu se obligă a achizitiona nici cantitatea minima nici cea maxima pe parcursul acordului-cadru, specificata in anexa. Cantitatea ce se preconizeaza a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru si specificata in documentatia de atribuire va fi achizitionata in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile autoritatii contractante. Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare îşi rezervă dreptul de a redimensiona cantitatea de produse contractată în funcţie de resursele alocate şi necesităţile spitalului, iar furnizorul acceptă necondiţionat modificările solicitate fără ca acestea să implice modificări de preţuri sau alte condiţii stabilite prin contract. In cazuri temeinic justificate, daca activitatea medicala o cere, avand la baza un referat aprobat de managerul spitalului, cantitatea maxima a acordului cadru pentru produsele de care este nevoie poate fi depasita conform legii. Termenul limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare va fi a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor conform art.160 coraborat cu art.161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 20 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu