Feedback
I.D.: 91484933

Alimente de baza pentru prepararea hranei studentilor [entru Cantina - 2024

Data publicarii
05.01.24 Exista 114.302 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 15800000-6
Pretul estimativ:
139.097,30 RON - 139.097,30 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele sunt necesare pentru aprovizionarea Cantinei studentesti a Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu in anul 2024. Cantitatea produselor se poate modifica, diminua sau mări în funcţie de necesităţile autorităţii contractante, pe tot parcursul anului 2024. Preţul produselor rămâne ferm pe toată durata contractului de furnizare produse. Transportul se face în vehicule închise, izoterme, răcite în prealabil şi prevăzute...
Produsele sunt necesare pentru aprovizionarea Cantinei studentesti a Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu in anul 2024. Cantitatea produselor se poate modifica, diminua sau mări în funcţie de necesităţile autorităţii contractante, pe tot parcursul anului 2024. Preţul produselor rămâne ferm pe toată durata contractului de furnizare produse. Transportul se face în vehicule închise, izoterme, răcite în prealabil şi prevăzute cu instalaţie frigorifică, pentru a asigura menţinerea temperaturii necesare păstrării calităţii produselor pe tot timpul transportului. Mijloacele de transport vor fi autorizate sanitar-veterinar de organismele specializate. Fiecare transport va fi însoţit de certificat de calitate, certificat sanitar-veterinar de transport şi alte documente prevăzute de legislaţia în vigoare. Produsele vor fi livrate în conformitate cu specificaţiile tehnice. Termenul de valabilitate al produselor trebuie să fie inscripţionat de către producător, pe etichetă. Produsele se vor livra in baza contractului incheiat cu beneficiarul. Pentru incheierea contractului se vor trimite la adresa: achizitiipublice@ulbsibiu.ro, urmatoarele documente: Formularele atasate completate si stampilate, copie certificat constatator extins, emis de ONRC, din care sa reiasa obiectul de activitate si reprezentantii legali, informatii privind plata si cota TVA-ului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu