Feedback
I.D.: 46363689

Alimente de bază pentru rezidenţii din cadrul centrelor DGASPC Cluj

Data publicarii
16.05.20 Exista 262.419 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
18.06.20
Pretul estimativ:
1.203,92 RON - 2.862.373,16 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini-semnat.pdf
  2. Formulare -semnat.pdf
  3. Proiect Acord cadru si Contract subsecvent-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Această achiziţie vizează încheierea unui acord-cadru pe 24 de luni, de furnizare în vederea asigurării necesarului de hrană pentru beneficiarii copii şi adulţi aflaţi în unităţile rezidenţiale aflate în subordinea DGASPC Cluj. Nota: Acordul–cadru va cuprinde contracte subsecvente care vor fi elaborate conform urmatorului calendar: Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord –cadru pe 24...
Această achiziţie vizează încheierea unui acord-cadru pe 24 de luni, de furnizare în vederea asigurării necesarului de hrană pentru beneficiarii copii şi adulţi aflaţi în unităţile rezidenţiale aflate în subordinea DGASPC Cluj. Nota: Acordul–cadru va cuprinde contracte subsecvente care vor fi elaborate conform urmatorului calendar: Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord –cadru pe 24 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Primul contract subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2020, cel de-al doilea contract subsecvent va fi incheiat de la data de 01.01.2021 până la data de 31.12.2021, urmand ca cel de-al treilea contract subsecvent sa fie încheiat de la data de 01.01.2022 până la încheierea acordului-cadru pe 2 ani. Valoarea celui mai mare contract subsecvent/Lot 1 - Alimente de bază este de 1.018.575,14 lei fără TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent/Lot 2 - Conserve de alimente este de 412.611,44 lei fără TVA. Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent se regăsesc în caietul de sarcini. Ultimul contract subsecvent poate depăşi durata acordului-cadru. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin SICAP, intr-un termen de cel mult 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din Legea 98/2016. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SICAP in termen de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu