Feedback
I.D.: 65929963

ALIMENTE DAS (CSP+CS+SPETA)

Data publicarii
06.02.22 Exista 129.228 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6 15111100-0 15113000-3 15112130-6 15119600-1 15550000-8 15811100-7 15812100-4 03212100-1 15331170-9
Termenul limita pentru depunere:
09.03.22
Pretul estimativ:
1.741.985,65 RON - 1.741.985,65 RON
Documente participare:
  1. draft acord cadru si subsecvent.docx
  2. Centralizator sume pe unitati de respectat.xlsx
  3. formulare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Avand in vedere faptul ca Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt asigura servicii de specialitate beneficiarilor seniori ai Centrului Social Pietricica, beneficiarilor Cantinei Sociale si beneficiarilor mici ai Serviciului Pentru Educatie Timpurie Anteprescolara si implicit asigura hrana in functie de numarul de beneficiari, prin referatele de necesitate a fost stabilita si asumata necesitatea achizitionarii alime...
Avand in vedere faptul ca Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt asigura servicii de specialitate beneficiarilor seniori ai Centrului Social Pietricica, beneficiarilor Cantinei Sociale si beneficiarilor mici ai Serviciului Pentru Educatie Timpurie Anteprescolara si implicit asigura hrana in functie de numarul de beneficiari, prin referatele de necesitate a fost stabilita si asumata necesitatea achizitionarii alimentelor diverse. Referatele de necesitate cuprind cantitati minime si maxime deoarece nu se cunosc in momentul de fata cantitatile exacte ce urmeaza a fi cumparate pe o perioada de 12 luni deoarece numarul beneficiarilor variaza. Denumirea loturile, cantitatile minime si maxime sunt precizate in caietul de sarcini.Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractului subsecvent: lunar/trimestrial/anual sau ori de cate ori este nevoie in functie de necesitatile autoritatii contractante. Achizitorul nu se obliga a achizitiona nici cantitatea minima nici cea maxima pe parcursul acordului cadru. Produsele se vor achizitionate in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie. Directia de Asistenta Sociala isi rezerva dreptul de a redimensiona cantitatile de produse contractate in functie de resursele alocate si necesitatile centrelor, iar furnizorul accepta neconditionat modificarile solicitate fara ca acestea sa implice modificari de preturi sau alte conditii stabilite prin contract. In cazuri temeinic justificate, avand la baza un referat aprobat de directorul institutiei, cantitatea maxima a acordului cadru pentru produsele de care este nevoie poate fi depasita in conditiile legii. Ajustarea preţurilor unitare şi a preţului contractului se va aplica numai în situaţiile prevăzute la art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea 98/206 privind achiziţiile publice. Valoarea cumulată a modificărilor contractului nu va depăşi cu mai mult de 50% valoarea contractului iniţial conform art. 221 alin. (4) din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice. Durata contractului poate fi prelungita datorita situaţiilor precum contestaţii la Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor sau contestaţii pe cale administrativ-jurisdicţională; prelungirea va fi cu 30 de zile daca va fi cazul pentru asigurarea hranei beneficiarilor nostri pana la semnarea contractelor de furnizare alimente cu conditia existentei sumelor necesare acestui articol bugetar. În cazul în care mai mulţi operatori economici depun oferte conforme şi acceptabile, se va încheia pentru fiecare lot în parte câte un acord cadru cu ofertantul câştigător al lotului respectiv conform art. 115 alin. (2) lit. a) din Legea 98/2016 privind achiziţiile.În cazul în care un ofertant este stabilit câştigător la mai multe loturi, se va încheia un singur acord cadru cu acesta, care va cuprinde toate loturile pentru care a fost declarat câştigător conform art. 141 alin. (8) din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice. Având în vedere caracterul repetitiv al achiziţiilor, precum şi faptul că la data iniţierii procedurii nu se cunosc cantităţile exacte care urmează a fi achiziţionate, s-a luat decizia de a organiza o procedură de atribuire în urma căreia să se încheie un acord-cadru, cu un singur operator economic
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu