Feedback
I.D.: 97952199

Alimente Centrul Social Pietricica si Cantina Sociala

Data publicarii
31.05.24 Exista 93.053 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000 15111100 15113000 15112100 15119600 15811100 15500000 15511000 15512000 15540000 15300000 15800000 15411200 15612100 15821200 15897200
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Avand in vedere faptul ca Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt asigura servicii de specialitate beneficiarilor seniori ai Centrului Social Pietricica, beneficiarilor Cantinei Sociale si implicit asigura hrana in functie de numarul de beneficiari, prin referatele de necesitate a fost stabilita si asumata necesitatea achizitionarii alimentelor diverse.Referatele de necesitate cuprind cantitati mi...
Avand in vedere faptul ca Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt asigura servicii de specialitate beneficiarilor seniori ai Centrului Social Pietricica, beneficiarilor Cantinei Sociale si implicit asigura hrana in functie de numarul de beneficiari, prin referatele de necesitate a fost stabilita si asumata necesitatea achizitionarii alimentelor diverse.Referatele de necesitate cuprind cantitati minime si maxime deoarece nu se cunosc in momentul de fata cantitatile exacte ce urmeaza a fi cumparate pe o perioada de 12 luni (incepand cu data de 01.05.2023) deoarece numarul beneficiarilor variaza. Denumirea loturile, cantitatile minime si maxime sunt precizate in caietul de sarcini.Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractului subsecvent: lunar/trimestrial/anual sau ori de cate ori este nevoie in functie de necesitatile autoritatii contractante. Achizitorul nu se obliga a achizitiona nici cantitatea minima nici cea maxima pe parcursul acordului cadru. Produsele se vor achizitionate in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie. Directia de Asistenta Sociala isi rezerva dreptul de a redimensiona cantitatile de produse contractate in functie de resursele alocate si necesitatile centrelor, iar furnizorul accepta neconditionat modificarile solicitate fara ca acestea sa implice modificari de preturi sau alte conditii stabilite prin contract. In cazuri temeinic justificate, avand la baza un referat aprobat de directorul institutiei, cantitatea maxima a acordului cadru pentru produsele de care este nevoie poate fi depasita in conditiile legii.Ajustarea prețurilor unitare și a prețului contractului se va aplica numai în situațiile prevăzute la art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea 98/206 privind achizițiile publice. Valoarea cumulată a modificărilor contractului nu va depăși cu mai mult de 50% valoarea contractului inițial conform art. 221 alin. (4) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice.Durata contractului poate fi prelungita datorita situațiilor precum contestații la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor sau contestații pe cale administrativ-jurisdicțională; prelungirea va fi cu 30 de zile daca va fi cazul pentru asigurarea hranei beneficiarilor nostri pana la semnarea contractelor de furnizare alimente cu conditia existentei sumelor necesare acestui articol bugetar.În cazul în care mai mulți operatori economici depun oferte conforme și acceptabile, se va încheia pentru fiecare lot în parte câte un acord cadru cu ofertantul câștigător al lotului respectiv conform art. 115 alin. (2) lit. a) din Legea 98/2016 privind achizițiile.În cazul în care un ofertant este stabilit câștigător la mai multe loturi, se va încheia un singur acord cadru cu acesta, care va cuprinde toate loturile pentru care a fost declarat câștigător conform art. 141 alin. (8) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice. Având în vedere caracterul repetitiv al achizițiilor, precum și faptul că la data inițierii procedurii nu se cunosc cantitățile exacte care urmează a fi achiziționate, s-a luat decizia de a organiza o procedură de atribuire în urma căreia să se încheie un acord-cadru, cu un singur operator economicÎN CAZUL ÎN CARE PROMITENTUL FURNIZOR, DIN CULPA SA, LIVREAZĂ PRODUSELE CE FAC OBIECTUL CONTRACTULUI CU ÎNTÂRZIERE (ÎN AFARA ZILELOR ȘI ORELOR PRECIZATE ÎN CAIETUL DE SARCINI), SAU LIVREAZĂ PRODUSE NECONFORME PE CARE NU LE SCHIMBĂ CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ÎN TERMEN DE CEL MULT 24H ACESTA VA FI NOTIFICAT DE CĂTRE BENEFICIAR.LA CEA DE A IV-A ABATERE DE ORICE TIP, PROMITENTUL ACHIZITOR ÎȘI REZERVĂ DREPTUL DE A DENUNȚA UNILATERAL CONTRACTUAL ÎN TERMEN DE MAXIMUM 15 ZILE DE LA CONSTATARE, FĂRĂ PUNERE IN ÎNTÂRZIERE ŞI FĂRĂ INTERVENȚIA INSTANȚEI.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu