Feedback
I.D.: 91989183

Alimente și distribuirea lor la Cantina din campusul studențesc Tudor Vladimirescu din Iași

Data publicarii
18.01.24 Exista 116.692 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000 15851000 03211300 15411200 15831000 15850000 15897200 15870000 15112130 15113000 15500000 03142500 15812000 15811000 15982000 15300000 15331170 15112120 15111100 15220000 15555100
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul- cadru are în vedere achizitionarea alimentelor necesare unei bune desfasurari a activității Cantinei din campusul studentesc „Tudor Vladimirescu” din Iasi și transportul acestora, prin procedura de licitație deschisă cu JOUE cu desfășurare on-line. Acordul-cadrul va avea o perioadă de valabilitate de 12 luni, începând cu data semnării de către ambele parți a contractului de furnizare de produse....
Acordul- cadru are în vedere achizitionarea alimentelor necesare unei bune desfasurari a activității Cantinei din campusul studentesc „Tudor Vladimirescu” din Iasi și transportul acestora, prin procedura de licitație deschisă cu JOUE cu desfășurare on-line. Acordul-cadrul va avea o perioadă de valabilitate de 12 luni, începând cu data semnării de către ambele parți a contractului de furnizare de produse. Se vor încheia 3 contracte subsecvente astfel: primul contract subsecvent se va încheia după semnarea acordului cadru și va avea o perioadă de valabilitate de 4 luni din momentul semnării de către ambele părți cu o pondere de 40% din toată cantitatea aferentă acordului- cadru; al doilea contract subsecvent va avea o perioadă de valabilitate de 3 luni, având o pondere de 30% din cantitatea aferentă acordului- cadru; al treilea contract subsecvent va avea o perioadă de valabilitate de 3 luni sau va fi încheiat în funcție de nevoia autorității contractante având o pondere de 30% din cantitatea aferentă acordului- cadru și cu o perioadă de valabilitate care poate depăși perioada de valabilitate a acordului- cadru conform prevederilor art. 107, alin 4 din HG 395/2016. Menționăm că în cazul produselor care sunt utilizate cu precădere pentru proiectul Rose(Miere de albine la plic, ceai, dulceața ambalata individual, iaurtul grecesc, branza topită, untul porțional, sunca Praga, muschiul de porc, cremvustii, pastrama de porc, etc.), cantitățile vor fi mai mari în contractul subsecvent nr. 3. Numarul de zile la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar și complet, tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor înainte de data limită de depunere a ofertelor: în a 11-a zi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu