Feedback
I.D.: 97191751

Alimente şi transportul acestora la Cantina din campusul studenţesc Tudor Vladimirescu din Iaşi

Data publicarii
15.05.24 Exista 114.116 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 03211300-6 15850000-1 15831000-2 15411200-4 15851000-8 15897200-4 15870000-7 15112130-6 15113000-3 15500000-3 03142500-3 15812000-3 15811000-6 15982000-5 15300000-1 15331170-9 15220000-6 15111100-0 15112120-3 15131400-9
Termenul limita pentru depunere:
17.06.24
Pretul estimativ:
4.302.000,00 RON - 4.302.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.05.24 Publicat la 06.06.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul- cadru are în vedere achizitionarea alimentelor necesare unei bune desfasurari a activităţii Cantinei din campusul studentesc "Tudor Vladimirescu" din Iasi şi transportul acestora, prin procedura de licitaţie deschisă cu JOUE cu desfăşurare on-line. Acordul-cadrul va avea o perioadă de valabilitate de 12 luni, începând cu data semnării de către ambele parţi a contractului de furnizare de produse. Se vor încheia 3 ...
Acordul- cadru are în vedere achizitionarea alimentelor necesare unei bune desfasurari a activităţii Cantinei din campusul studentesc "Tudor Vladimirescu" din Iasi şi transportul acestora, prin procedura de licitaţie deschisă cu JOUE cu desfăşurare on-line. Acordul-cadrul va avea o perioadă de valabilitate de 12 luni, începând cu data semnării de către ambele parţi a contractului de furnizare de produse. Se vor încheia 3 contracte subsecvente astfel: primul contract subsecvent se va încheia după semnarea acordului cadru şi va avea o perioadă de valabilitate de 4 luni din momentul semnării de către ambele părţi cu o pondere de 40% din toată cantitatea aferentă acordului- cadru; al doilea contract subsecvent va avea o perioadă de valabilitate de 4 luni, având o pondere de 40% din cantitatea aferentă acordului- cadru; al treilea contract subsecvent va fi încheiat în funcţie de nevoia autorităţii contractante având o pondere de 20% din cantitatea aferentă acordului- cadru şi cu o perioadă de valabilitate care poate depăşi perioada de valabilitate a acordului- cadru conform prevederilor art. 107, alin 4 din HG 395/2016. Menţionăm că în cazul produselor care sunt utilizate cu precădere pentru proiectul Rose(Miere de albine la plic, ceai, dulceaţa ambalata individual, iaurtul grecesc, branza topită, untul porţional, sunca Praga, muschiul de porc, cremvustii, pastrama de porc, etc.), cantităţile vor fi mai mari în contractul subsecvent nr. 3. Numarul de zile la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi complet, tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor înainte de data limită de depunere a ofertelor: în a 11-a zi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu