Feedback
I.D.: 66966786

Alimentare cu energie electrică hotel – Alpinvest Center SRL, str. Lucian Blaga, nr. 8, mun. Sebes, jud. Alba

Data publicarii
10.03.22 Exista 137.357 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45310000-3
Termenul limita pentru depunere:
28.03.22
Pretul estimativ:
344.707,84 RON - 344.707,84 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE.zip
  2. CS Alpin Center Sebes.pdf
  3. FisaDate_DF1140012.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei proceduri este de 344.707,84 lei in care: - PTE+DTAC : 12.323,84 ...
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei proceduri este de 344.707,84 lei in care: - PTE+DTAC : 12.323,84 lei si Executie lucrare: 332.384,00 lei Oferta financiara se va incadra in valorea estimata pentru fiecare etapa in parte si anume proiectare si executie ( asa cum este descrisa mai sus). Ofertele care nu se incadreaza in valorea estimata pentru fiecare etapa in parte vor fi respinse. Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelele de contract. Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se va transmite cu cel putin 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu