Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei proceduri este de 290.637,59 lei in care:
A. Echipamente puse la dis...
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei proceduri este de 290.637,59 lei in care:
A. Echipamente puse la dispoziţie de beneficiar : 0.00 lei
B. Valoarea estimată a contractului : 290.637,59 lei compusă din :
Lucrări de alimentare -290.637,59 lei
cap.1.2. Amenajarea terenului 0,00 lei;
cap.1.3. Amenajari pentru protectia mediului: 0,00 lei;
cap.3.1.1 Studii de teren: 3.145,00 lei;
cap.3.2. Documentaţii suport şi Cheltuieli pentru
obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii: 2.500,00 lei;
cap.3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea:
obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 3.500,00 lei;
cap.3.5.5 Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic: 1.070,20 lei;
cap.3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 10.702,00 lei;
cap.4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 265.798,91 lei;
cap.5.1. Organizare de santier: 1.603,63 lei;
cap.5.2.5 Taxe pentru acorduri , avize conforme şi:
autorizaţia de construire : 2.317,85 lei;
cap. 6.2. Probe tehnologice si teste: 0,00 lei;
Durata de executie: 6 (şase) luni din care 4(patru) luni pentru execuţie lucrări şi 2 (două) luni pentru proiectare.
Oferta financiara se va incadra in valorea estimata pentru fiecare etapa in parte si anume proiectare si executie ( asa cum este descrisa mai sus). Ofertele care nu se incadreaza in valorea estimata pentru fiecare etapa in parte vor fi respinse. Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelele de contract.
Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se va transmite cu cel putin 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.